Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سریال خانوادگی پایتخت بدون تردید یکی از سرمایه های ارزشمند تلویزیون در یک دهه گذشته بود که توانسته بود با مضامین خانوادگی و به تصویر کشیدن تلخ و شیرین های فرهنگ زندگی ایرانیان با زبان طنز محبوب بسیاری از خانواده ها شود.

با این حال حواشی سری اخیر این سریال نشان داد که چگونه یک سرمایه ارزشمند در فقدان نظارت و بی تدبیری مسئولین به ضد خود تبدیل شده و از بین میرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه به ظاهر فقدان نویسنده مرحوم این سریال باعث ضعف قصه و پایین آمدن کیفیت پایتخت 6 بود اما روال سریال نشان داد مشکل آن فقط ضعف قصه پردازی نبود.

دیالوگ‌های مبتذل، فاصله گرفتن از مضامین خانوادگی و پاسکاری با شبکه های ضدایرانی و خوش خدمتی برخی عوامل برای دشمنان فرهنگ و خانواده از دیگر ایرادات فاحش و دلایل سقوط این سریال بود.

این خوش خدمتی به گونه ای بود که علاوه بر تقلید سکانس های متعددی از فیلم فارسی های مبتذل قبل از انقلاب، در یکی از این سکانس ها که فیلم مبتذل در امتداد شب را شبیه سازی می کرد برای تداعی دقیقتر این شبیه سازی در هماهنگی آشکار با شبکه ضد خانواده  «من و تو» به پخش همزمان این فیلم در این شبکه ماهواره ای مبادرت شد و در صفحات مجازی برخی بازیگران این سریال هم از این هماهنگی رمزگشایی شد که البته اعتراضات گسترده ای را نیز به همراه داشت.

این هماهنگی داخل و خارج به قدری آشکار بود که رییس صداوسیما از ستون پنجم و نفوذ فرهنگی سخن گفت، ادعایی که با فروکش کردن اعتراضات به فراموشی سپرده شد و ابعاد آن پیگیری نشد.

به نظر می رسد عدم نظارت مسیولین صداوسیما و البته بی تعهدی برخی عوامل این سریال، مهمترین دلیل از بین رفتن این سرمایه تلویزیون ملی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت فرهنگ پایتخت 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با ریزش ۳۳۹.۵۴ واحدی به ۲,۲۸۰,۷۳۲.۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۹۸.۸۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۲۲.۸۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۹۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۲۹.۵۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۲,۵۶۹.۰۲۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6092751 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی