Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@16:17:44 GMT

حادثه ای که شمع سفره هفت‌سین در اردبیل آفرید

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۰۸۰۴

محسن تلطفی اظهار کرد: امروز دقایقی پس از تحویل سال نو حادثه آتش سوزی یک واحد مسکونی آپارتمان در محله ملاهادی به مرکز ۱۱۵ اردبیل اعلام شد.  

وی افزود: خانواده پس از تحویل سال نو از منزل خارج شدند و  علت حادثه آتش‌سوزی به‌دلیل روشن کردن شمع سفره هفت سین در مجاورت پرده بوده است.

مسؤول روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان اردبیل تصریح کرد: در کمترین زمان ظرف ۴ دقیقه تیم‌های آتش نشانی ایستگاه شماره یک اردبیل به محل حادثه رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلطفی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل سخت عبور بودن کوچه و شرایط، تیم‌های آتش نشانی با تدابیر ویژه جهت اطفای حریق وارد ساختمان شدند.

وی ادامه داد: باتوجه به اعلام زود هنگام حادثه و رسیدن تیم‌های آتش نشانی در حداقل‌ترین زمان ممکن، حریق در بخشی از آشپزخانه اتفاق افتاد که چند لوازم خانگی دچار حریق شده و کل منزل دچار دود گرفتی شد.

مسؤول روابط عمومی سازمان آتش نشانی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشته است.

تلطفی گفت: در صورت خروج از منزل به مدت زمان کوتاه و طولانی حتما نکات ایمنی اعم از خاموش کردن اجاق گاز، بستن فلکه گاز و ... اقدام کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی اردبیل آتش سوزی آتش سوزی آتش نشانی تحویل سال نو سفره هفت سین آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان