Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@11:27:35 GMT

اولین توئیت میرسلیم بعد از مرخص شدن از بیمارستان

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۰۸۷۱

اولین توئیت میرسلیم بعد از مرخص شدن از بیمارستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی میرسلیم نماینده تهران که چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود بعد در اولین توئیت بعد از مرخص شدن از بیمارستان نوشت: «عده‌ای برنامه ریزی کرده اند که مردم را از اصل شرکت در انتخابات مایوس کنند در حالی باید با انتقاد از انتخاب ناشایست قبلی و با جدیت و احساس مسئولیت، از گذشته عبرت گرفت و از همین امروز به انتخاب مناسبترین فرد اندیشید و مشارکت عمومی را تشویق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

216216

کد خبر 1497418

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم مصطفی میرسلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح سه شنبه در بازدید از روند احداث ساختمان بیمارستان خیر ساز اعصاب و روان امام رضا (ع) به خبرنگاران گفت: زیرساخت‌های این مرکز درمانی تا پایان خردادماه برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود تخت‌های بستری اعصاب و روان در استان کرمان گفت: اولین بار است که مجموعه تخصصی اعصاب و روان با ظرفیت بالا در استان کرمان در حال احداث است.

وی افزود: با ورود خیر نیکوکار، تکمیل پروژه‌ای که مدت‌ها بر زمین مانده بود، رونق گرفت و با بهترین مصالح و کیفیت و کوتاه‌ترین زمان در دست اجراست.

استاندار کرمان در مورد مشکل فعلی این پروژه در تأمین زیرساخت‌ها و راه دسترسی گفت: راه دسترسی به بیمارستان توسط شهرداری آماده شده و برق نیز تا قبل از آماده‌سازی بیمارستان حتماً برقرار خواهد شد.

فداکار، ادامه داد: آب پروژه با اصلاحاتی که صورت گرفته طی یک ماه آینده وصل می‌شود و گاز و مخابرات نیز در فرآیند اجرایی هستند.

گفتنی است، بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی اعصاب و روان امام رضا (ع) در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع در محدوده بیمارستان افضلی‌پور کرمان در دست احداث است.

کد خبر 6099438

دیگر خبرها

  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان