Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعاتی پیش لیست تیم ملی برای دیدار دوستانه با سوریهاعلام شد و نکته عجیب درباره آن، غیبت لژیونرهای سرشناس بود. امیر عابدزاده بدلیل قوانین قرنطینه در جزیره مادیرا، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس بدلیل محدودیتهاى پروازى از کشور انگلیس ، مرتضى پورعلى گنجى و صادق محرمى بدلیل مصدومیت و کاوه رضایی بخاطر ابتلا به کرونا به این اردو دعوت نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، لیست تیم ملی برای دیدار دوستانه با تیم ملی سوریه ساعاتی پیش اعلام شد.

لیست تیم ملی ایران در شرایطی اعلام شد که نام بازیکنانی همچون علیرضا جهانبخش،‌ سامان قدوس،‌ مرتضی پورعلی گنجی و کاوه رضایی در لیست دیده نمی شد.

لیست ۲۴ نفره تیم ملی ایران اعلام شد و اکثر لژیونر ها در این لیست غایب بودند.

امیر عابدزاده بدلیل قوانین قرنطینه در جزیره مادیرا، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس بدلیل محدودیتهاى پروازى از کشور انگلیس ، مرتضى پورعلى گنجى و صادق محرمى بدلیل مصدومیت و کاوه رضایی بخاطر ابتلا به کرونا به این اردو دعوت نشدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی سوریه مرتضی پورعلی گنجی کاوه رضایی سامان قدوس امیر عابدزاده تیم ملی تیم ملی سوریه سامان قدوس صادق محرمی علیرضا جهانبخش کاوه رضایی مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد