Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:59:47 GMT

اجرای پیاده راه بلوار جانبازان شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۰۹۵۷

اجرای پیاده راه بلوار جانبازان شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهردار منطقه یازده شیراز با بیان اینکه اجرای پیاده راه بلوار جانبازان از فروردین ماه آغاز می‌شود، گفت: اجرای پیاده رو بلوار جانبازان یکی از نیاز‌های شهروندان ساکن در این منطقه است و مهمترین پیش نیاز اجرای این طرح حل جدول و حل مشکل جدول نیز منوط به انجام لوله گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه پروژه قطار شهری اجرایی شده است، امکان انتقال آب‌های سطحی از خیابان جانبازان و بخشی از خیابان‌های منشعب آن از طریق مدرس وجود ندارد.

او توضیح داد: بنابرین آب‌های سطحی بلوار جانبازان باید از طریق لوله گذاری به فاضلاب شهری و رودخانه خشک منتقل شوند.

شهردار منطقه یازده با اشاره به این که طرح لوله گذاری در بلوار جانبازان در دست اقدام قرار دارد افزود: در حال حاضر مراحل مقدماتی طرح شامل نقشه برداری، تعیین مسیر و انتخاب پیمانکار آغاز شده و با ارگان‌های خدمات رسان جلساتی برگزار و مشکلات جابجایی تأسیات مورد بررسی قرار گرفته است.

برزگر یادآور شد: در حال حاضر مشکل جابجایی تأسیسات و انشعابات آب و برق و فاضلاب حل شده است، اما تعداد انشعابات گاز به حدی بالاست که امکان یو زدن و رفع مشکل به سادگی ممکن نیست و منوط به صرف زمان و هزینه بیشتری است.

اواظهار کرد: هزینه‌های جابجایی تأسیسات وانشعابات می‌بایست از طرف شهرداری پرداخت شود و در این راستا ما هزینه‌ها را برآورد و قرارداد مجددی برای جابجایی با پیمانکار منعقد شده است.

شهردار منطقه یازده افزود: در حال حاضر لوله‌های مورد نیاز خریداری شده، پیمانکار نیز آماده اجرای قرارداد است و از ۱۵ فروردین این عملیات آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی و پیش بینی‌ها در مدت یک ماه به سرانجام خواهد رسد و پس از انجام لوله گذاری بحث بهبود پیاده رو آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز بلوار جانبازان حال حاضر لوله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسریع در اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب را نیازمند همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی دانست.

سیدوحید حسینی امروز، ۱۲ اردیبهشت در چهل و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تسریع در اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیازمند همکاری و همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی استان فارس است.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث جوانی جمعیت در میان کارکنان سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها استان آمادگی کامل دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری به عنوان یکی از اقدامات ملی به شمار می‌رود که پشتوانه‌ای برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن هفته ملی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، با مهم برشمردن این مناسبت، بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان برای ترویج فرهنگ قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد.

وی، قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از راهکارهای اثرگذار و ارزشمند در پیشبرد اهداف پیش بینی شده در این زمینه عنوان کرد و هفته جمعیت را فرصتی مناسب برای آگاهی بیشتر مردم جامعه از اهمیت تلاش برای قرار گرفتن در مسیر جوان بودن جمعیت دانست.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به دستورالعمل‌های هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳، از آمادگی دانشگاه برای اجرای اقدامات هدفمند در سطح جامعه با همکاری و همراهی معاونت‌های دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج