Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:30:58 GMT

وضعیت کرونا در سه شهر لرستان نارنجی است

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۰۹۷۶

وضعیت کرونا در سه شهر لرستان نارنجی است

به گزارشروز شنبه ایرنا و براساس این اعلام اکنون شهرستان های خرم آباد، الیگودرز، ازنا، کوهدشت، دلفان، سلسله، رومشگان و چگنی در وضعیت زرد و  شهرستان های بروجرد، دورود و پلدختر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.
بر همین اساس از تمامی مردم استان تقاضا  شده در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش تردد های غیر ضروری شهری و مسافرت های بین شهری و به ویژه عدم حضور در تجمعات خطر آفرین اهتمام بیشتری را اعمال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به‌ شرایط پر ریسک استان، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده، موجب بازگشت کل استان به شرایط نارنجی و افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان پیش از این گفته بود که تعداد مبتلایان کرونا در استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۷۱ هزار و ۵۲۶ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرم آباد لرستان ویروس کرونا خرم آباد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از موج، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران در حمایت از مبتلایان و جلب توجه عموم جامعه به تالاسمی رنگ قرمز به خود می‌گیرد.

رنگ قرمزنماد حمایت از مبتلایان به تالاسمی است.

گفتنی است که فدارسیون جهانی تالاسمی برای جلب افکار عمومی از سال ۱۹۹۴ میلادی (۱۳۷۲ شمسی) روز هجدهم اردیبهشت را به عنوان روز جهانی تالاسمی نامگذاری کرده است.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان