Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@05:16:12 GMT

پسر ترامپ زمین خوردن‌های بایدن را سوژه کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۰۰۴

پسر ترامپ زمین خوردن‌های بایدن را سوژه کرد

ه گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، «دونالد ترامپ جونیور» پسر رییس‌جمهور سابق آمریکا ویدئویی ویرایش شده را در توییتر به اشتراک گذاشت که صحنه زمین خوردن «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا روی پله‌های هواپیما را در کنار گلف‌بازی پدرش قرار داده و او را به سخره گرفته است.

 در این ویدئوی طنز که مثل فیلم زمین خوردن بایدن بسیار پربیننده شده، ترامپ با توپ گلف خود چند بار به سر بایدن ضربه می‌زند و سرانجام باعث افتادن او می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر ترامپ در توضیحی برای این ویدئو، به تمسخرِ اظهارنظر سخنگوی کاخ سفید که باد را دلیل لغزش پای بایدن خوانده بود، نوشته «مَردم، باد نبوده!»

او همچنین با به اشتراک گذاشتن ویدئوی کامل زمین خوردن بایدن در روز جمعه نوشت: به یاد می‌آورم مطبوعات به ترامپ به این دلیل که نرده‌ها را هنگام بالا رفتن از پله‌ها گرفته بود، تاختند. بایدن بارها و بارها می‌افتد اما مطمئنم او تصویر سلامتی است. جای تعجبی نیست که همه دشمنان ما همزمان سوءاستفاده و او را علناً تمسخر می‌کنند.

زمین خوردن بایدن روی پله‌های هواپیمای «ایر فورس وان» هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا که به هواپیمای حامل رییس‌جمهور آمریکا گفته می‌شود، همچنین دستمایه شوخی‌های زیادی در فضای مجازی شده و بسیاری گفتند شاید رییس‌جمهور ایالات متحده به «صندلی بالابر شماره یک» برای بالار فتن از پله‌ها نیاز دارد. بسیاری دیگر گفتند «کامالا هریس» به ریاست‌جمهوری نزدیک است (در آمریکا در صورت رخ دادن اتفاقی برای رییس‌جمهور، معاون وی جانشینش می‌شود».

روز گذشته رییس‌جمهور آمریکا هنگام بالا رفتن از پله‌های هواپیمای شماره یک سه بار زمین خورد تا سئوالات جدیدی درباره سلامت او مطرح شود.

پربیننده ترین امام جمعه تبریز در صف مرغ ایستاد ماجرای آجیل‌فروش محله دروازه کازرون شیراز موتور سواری بهاره رهنما +عکس دورهمی نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما و الهام حمیدی +عکس بهاره رهنما و همسرش در سال نو +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جو بایدن برجام رییس جمهور زمین خوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم