Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمک‌های مومنانه موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) در آستانه سال نو با توزیع ۱۸۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین ۱۲۰۰ خانواده نیازمند به همت و مشارکت ستاد کانون‌های مساجد کردستان تداوم یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، در آستانه سال جدید در فرآیند توزیع گوشت‌های قربانی در جمع اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: طرح قربانی اول ماه به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و همکاری و مشارکت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: در این طرح که ابتدای هر ماه قمری صورت می‌پذیرد؛ گوشت‌های قربانی با مشارکت خیرین بین‌ نیازمندان در سطح کشور توزیع می‌شود که امروز برای سومین بار شاهد توزیع کمک‌های مومنانه این موسسه در طرح قربانی ماه شعبان در استان هستیم.

 

گلباغی با بیان اینکه کمک به نیازمندان وظیفه شرعی همه انسان‌هاست، افزود: بعد از اعلام موسسه حضرت خدیجه(س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با همکاری موسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره‌مندی یک‌هزار و 200 خانواده از این کمک ها فراهم شد.

 

وی این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان برشمرد و عنوان کرد: یک‌هزار و 800 کیلو گوشت قرمز در قالب یک‌هزار و 200 بسته بین خانواده‌های نیازمند از جمله روحانیون، خادمین مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه این گوشت‌ها در سطح استان توزیع می‌شود، یادآوری کرد: کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در تمامی شهرستان‌های استان در توزیع این گوشت‌های قربانی همکاری کنند.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت قربانی کانونهای مساجد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی