Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:06:38 GMT

حریف تراکتور از شکست گریخت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۱۹۰

تیم فوتبال الشباب در هفته بیست و دوم لیگ امارات به لطف گل دیرهنگام خود از شکست گریخت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر امارات، تیم الشارجه در استادیوم زعبیل مهمان الوصل بود که شاگردان عبدالعزیز العنبری به لطف گل دقایق پایانی سالم صالح از شکست گریختند.


در این دیدار الوصل به لطف درخشش ژوائو فیگوئریدو مهاجم برزیلی خود نیمه نخست را با دو گل به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم ویلتون یکی از گل ها را جبران کرد اما علی سالمین گل سوم را برای الوصل به ثمر رساند.


اما سالم صالح تعویض طلایی العنبری ابتدا در دقیقه 76 با یک پاس خوب به سیف رشید اختلاف را به حداقل رساند و صالح در دقیقه 93 کامبک الشارجه را تکمیل کرد تا بازی با تساوی 3 – 3 به پایان برسد.

 

 


الشارجه که به عنوان میزبان گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تیم های تراکتور، پاختاکور و یکی از دو تیم الوحده عربستان - نیروی هوایی عراق انتخاب شده است، با این تساوی 41 امتیازی شد و همچنان در رده سوم باقی ماند.

امارات تراکتور الشباب

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات تراکتور الشباب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند

علی لطیفی پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره پیش بازی استقلال و تراکتور اظهار کرد: بازی امروز بسیار حساس است، اگر استقلال می خواهد در پایان لیگ برتر جام را بالای سر ببرد باید این مسابقه را برنده شود و از طرف دیگر با توجه به اینکه گویا یحیی گل محمدی سرمربی تراکتور است، پرشور های تبریز می خواهند قبل از آمدن سرمربی جدید به پیروزی در این بازی فینال گونه برسند، پس به احتمال بسیار زیاد امروز مسابقه بسیار جذابی را تماشا خواهیم کرد.

کارشناس فوتبال ادامه داد: این بازی حاشیه های بسیار زیادی دارد، از طرفی این اولین مسابقه ای است که استقلال با حضور مالک جدید خود به مصاف حریف می رود و از طرفی دیگر در اطراف نیمکت تراکتور صحبت های زیادی به گوش می‌رسد و این موضوعات کمک کرده است تا حساسیت این بازی دو چندان شود و دو تیم برای پیروزی به زمین بیایند.


لطیفی در مورد نحوه بازی استقلال و وضعیت خط حمله این تیم تصریح کرد: جواد نکونام به علت اینکه در اولین تجربه مربیگری خود همکار کارلوس کی‌روش بود از سبک او تقلید کرده است و سعی می کند در اکثر بازی ها ابتدا گل نخورد و بعد با استفاده از ضد حملات به مانند مار به حریف خود نیش بزند، پیش بینی می شود استقلال در برابر تراکتور کمی محتاط بازی کند و سپس در دقایق پیش‌روی بازی به حریف خود ضربه بزند.


بازیکن اسبق استقلال در رابطه با وضعیت نیمکت تراکتور و عملکرد محمدرضا زنوزی مالک این تیم ادامه داد: محمدرضا زنوزی در سال های اخیر هزینه های زیادی برای تراکتور انجام داده ولی در یک برهه صحبت هایی از رفتن این مالک از تراکتور شد و متاسفانه بعضی از هواداران تراکتور بر علیه او صحبت های زیادی را انجام دادند ولی آنها به این موضوع توجه نکردند که زنوزی از روی عشق خود به تراکتور هزینه های زیادی را انجام داده است و نباید به این شکل به او هجمه وارد کرد، سرمربی تراکتور در چند روز آینده انتخاب خواهد شد و گفته می شود شانس یحیی گل محمدی برای سرمربیگری بیشتر است ولی فعلا حمید مطهری شخص اول فنی این تیم است و باید منتظر بمانیم تا سرمربی قرمز های تبریز به شکل رسمی اعلام شود.


پیشکسوت فوتبال درباره شانس قهرمانی استقلال در رقابت های لیگ برتر امسال افزود: این بازی مهم ترین تجربه دوران سرمربیگری جواد نکونام است و او باید در این مسابقه پیروز از زمین مسابقه بیرون بیاید، آبی های پایتخت یک تیم کامل را در اختیار دارند و فاصله ای میان نفرات اصلی و ذخیره شاگردان جواد نکونام نیست اما بازیکنان استقلال کمی کم تجربه هستند و شاید این موضوع در بازی امروز برای آنها مشکل ساز شود.

پرهام نوروزعلی کد خبر: 1229198 برچسب‌ها یحیی گل‌محمدی استقلال تهران

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو