Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تولید بیش از 7 میلیون تن تختال در کارخانه فولادمبارکه و 10 میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه؛ نویدبخش آینده ای بهتر در آستانه قرن امید است
به راستی برخی معانی را نمی توان در قالب واژه ها گنجاند و حق مطلب را نمی توان برای آن ها ادا کرد.
مردان بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می زنند و اکنون مردان سخت کوش فولادمبارکه دستاوردی را از آن خود کرده اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه ها و کلمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولادمبارکه در آستانه ورود به قرن امید و در آخرین ساعات سالی که مجموعه ای از مشکلات و محدودیت ها را در خود جای داده بود یکبار دیگر تاریخ ساز شد و در کوران تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، در مواجهه با بادهای سهمگین هجمه ها آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، ارزش آنهمه سرمایه گذاری وجوانی هایی که به پیری گرائیدند را داشته است.
تولید بیش از 7 میلیون تن تختال در کارخانه اصلی و مادر فولادمبارکه و 10 میلیون تن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه برای بسیاری شاید فقط اعدادی باشد در کنار جمع کثیر عددهایی که هر روز می شنوند اما برای اهل فن این عدد و این رکوردشکنی معنایی جز دریایی از غیرت و کوهی از عزم و اراده ندارد!
دستیابی به این میزان تولید، آرزوی دیرینه فعالان صنعت و پایه گذاران این شرکت در سال های دفاع مقدس و سال های اولیه احداث این مجتمع بزرگ صنعتی بود که امروز به بار نشسته و به واقعیتی انکار ناپذیر تبدیل شده است.
شیرینی شهد این موفقیت در پایان سال حادثه ها و آغاز قرن جدید گوارای وجود همه آن هایی باد که دل در گروی استقلال و آزادی این نظام مقدس دارند.
کارکنان گروه فولاد مبارکه چه خوش هدیه ای را به هم وطنان خود دادند و سهم خود را در تحقق شعار "جهش تولید" تمام و کمال ادا نمودند. اینجانب در این لحظه های باشکوه؛ با غرور و افتخار برخاسته از همت همکارانم در گروه بزرگ فولاد مبارکه به همه آن هایی که در قالب یک تیم بزرگ کاری این دستاورد بزرگ را آفریدند ادای احترام می کنم و به ایشان دست مریزاد می گویم.
سال 1400 سال فولادمبارکه و همه اراده های فولادین است. ان شاءالله
حمیدرضا عظیمیان
مدیرعامل فولادمبارکه
سی ام اسفند 1399

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد مبارکه میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  دکتر محمود شبستری در پیام خود با گرامیداشت پانزدهم اردیبهشت روز جهانی ماما تاکید کرده است: ماما‌ها با تحمل لحظه‌های دشوار، سبزی نگاهشان را تقدیم سیمای لطیف نوزادان می‌کنند و علم را به خدمت می‌گیرند تا عشق را در عرصه قدرت خالق هستی و تجلیگاه آفرینش به نمایش گذارند؛

و‌ی افزوده است: جامعه خدوم مامایی از اعضای مهم تیم سلامت و با نقش محوری خود در تامین سلامت زنان و کودکان، اصلی‌ترین حلقه تامین سلامت خانواده را تشکیل می‌دهد از این رو روز جهانی مامایی فرصتی برای یادآوری نقش ارزشمند همکاران ماما در نظام سلامت و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه کسانی است که در این عرصه با صبر و دلسوزی فراوان نوید بخش بهترین پیام‌های زندگی به مادران و پدران چشم انتظار هستند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزوده است: با عنایت به سیاست‌های جمعیتی، توجه به مامایی و توانمندسازی ماما‌ها و ایجاد شرایط تسهیل بهره‌گیری از خدمات آنان در درجه بالای اهمیت قرار می‌گیرد که در ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری که از دغدغه‌های کنونی جامعه است، این قشر پرتلاش نقش مهمی را بر عهده دارند که فردایی بهتر را برای جامعه نوید می‌دهند.

دکتر شبستری روز جهانی ماما را فرصت مناسبی برای تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه این قشر صبور و مخلص عنوان کرده است که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارند و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون توام با سلامتی برای این عزیزان را مسئلت کرده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما