Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شیوع ویروس کرونا مسابقات ورزشی را از اسفند 98 تحت تاثیر گذاشته و در نهایت با تصمیم ستاد ملی کرونا، مسابقات کلیه رشته‌های ورزشی در فروردین و اردیبهشت تعطیل اعلام شد.

مهمترین اخبار ورزشی فروردین 99 به شرح زیر است:

- باشگاه ماشین‌سازی با دخسوس دروازه‌بان سابق خود تسویه حساب کرد تا خطر محرومیت این تیم را تهدید نکند و تنها پرونده شیمبا برای حل و فصل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- مرتضی فکرآزاد قهرمان سابق کشور و از اولین ملی‌پوشان‌ تبریز در تیم ملی دوچرخه‌سواری کشور در دوم فروردین 99 چشم از جهان فرو بست.

- با اینکه قرار بود تمرینات تیم تراکتور و ماشین سازی در پنجم و هفتم فروردین آغاز شود اما به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن وضعیت لیگ، تمرینات دو تیم به تعویق افتاد.

- باشگاه تراکتور اعلام کرد هیچ بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

- بازیکنان تیم تراکتور ‌طبق برنامه باشگاه در خانه‌هایشان تمرینات خود ر آغاز کردند.

- باشگاه تراکتور اعلام کرد‌ حضور علی خطیر معاون سابق باشگاه تراکتور در این باشگاه صحت ندارد.

- بازیکنان خارجی تراکتور، حمزاوی از تونس، ویلیان میمبلا از پرو و  جفرسون یوری از برزیل به همراه مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور که از کشور رومانی است، در ایام تعطیلی تمرینات تیم تراکتور در محل اقامت خود در هتل بودند..

ادواردو مانچا مدافع برزیلی ماشین‌سازی هم مانند بازیکنان خارجی تراکتور در تبریز مانده و به کشور خود بازنگشت.

میرمعصوم سهرابی مدیر باشگاه تراکتور گفت: عملکرد این باشگاه در سال 98 قابل قبول بوده است.

ساکت الهامی سرمربی تراکتور گفت: تمرینات به صورت مجازی نمی‌تواند برای تیم مفید واقع شود.

رنکینگ جهانی 3 تکواندوکار آذربایجان‌شرقی اعلام شد و بر این اساس میرهاشم حسینی در رده هفتم، امیرمحمد بخشی در رده بیست و سوم و سعید رجبی در رده بیست و نهم جهان قرار گرفتند.

اوکاچا حمزویی مهاجم الجزایری تراکتور اظهار کرد: من در تبریز حضور دارم و با توجه به شیوع بیماری کرونا کار خاصی برای انجام دادن، ندارم.

- قرارداد ساکت  الهامی سرمربی تیم تراکتور به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. وی در 10 بازیی که هدایت تیم تراکتور را برعهده داشت به 7 پیروزی دست یافته بود.

- خبر جدایی یوری جفرسون مدافع برزیلی تیم تراکتور صحت ندارد.

- رنکینگ دونده ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی اعلام شد و مهدی پیرجهان رکوردار کشور در دو 400 متر با مانع با کسب 1211 امتیاز در رده بیست و نهم دنیا قرار دارد.

- ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه شماره 10 خود، کلیه رقابت‌های ورزشی را تا پایان اردیبهشت تعطیل اعلام کرد.

انتهای پیام/60017

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی تمدید قرارداد تراکتور تعطیلی فارس تبریز ماشین سازی الهامی ساکت الهامی میرهاشم حسینی امیرمحمد بخشی سعید رجبی مهدی پیرجهان جفرسون میرمعصوم سهرابی سهرابی شیمبا دخسوس باشگاه تراکتور تیم تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟