Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: سال 99 به نظرم سرتاسر اتفاق بد بود چرا که همش درگیر بیماری کرونا بودیم و این اواخر هم که ورزشکاران مطرحی چون مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم.

ندا شهسواری، عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان درباره وضعیت این رشته در سالی که گذشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: سال 98 از بهمن ماه که کم کم خبرهای شیوع کرونا در ایران پیچیده شد متاسفانه تعطیلی مسابقات و اردوها را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوهای تیم ملی ما هم تعطیل شد و در این مدت که تا همین چند ماه پیش هم ادامه داشت به صورت انفرادی در خانه تمرین می کردم ولی کم کم با بهتر شدن شرایط و تعریف یکسری پروتکل ها برای از سرگیری مسابقات و ... استارت اردوهای تیم ملی زده شد.

او افزود: در این مدت چند مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و مدتی هم درگیر مسابقات سوپرلیگ شدیم. سال 99 به نظرم سرتاسر اتفاق بد بود چرا که همش درگیر بیماری کرونا بودیم و این اواخر هم که ورزشکاران مطرحی چون مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم. خبر خوبی در زندگی شخصی و ورزشی ام نداشتم. تقریبا یک سال کسل کننده را بیشتر در حوزه کاری ام سپری کردم.

عضو تیم ملی بانوان خاطرنشان کرد: البته مسابقات لیگ برگزار شد که به نظرم کار خوبی بود از سمت فدراسیون، قطعا برگزاری هر مسابقه ای در این شرایط ریسک بزرگی است اما حداقل در رشته تنیس روی میز جزو الزامات بود. سطح مسابقات لیگ واقعا خوب بود. البته در ابتدا بازیکنان چندان به این روش آشنا نبودند و حتی به دلیل تعطیلات طولانی مدت آمادگی لازم را هم نداشتند اما کم کم همه چیز بهتر شد و استرس بازیکنان از بین رفت. الان مرحله رفت و برگشت به خوبی برگزار شده است و احتمالا پلی آف هم آخر فروردین برگزار شود تا تکلیف برترین ها مشخص شود.

او افزود: در کنار تیم پادما یدک اصفهان بودم که تیم کاملا بومی است و تقریبا می توانم بگویم بازیکن ملی پوش و مطرح شان فقط من هستم. امسال هم از چند تیم دیگر پیشنهاد خوب داشتم اما همیشه معتقدم که باید بازیکنان در همه تیم ها پخش شوند تا کیفیت مسابقات بالا برود. این که یک لیگ تک قطبی داشته باشیم اصلا چیز جالبی نیست. از طرفی سالهاست برای تیم های اصفهانی بازی می کنم به نوعی این شهر عرق پیدا کردم. تیم مان هم تا اینجای لیگ خیلی خوب بالا آمده است و قطعا تلاش خواهیم کرد جزو برترین ها باشیم.

شهسواری در پایان با تبریک سال نو به مردم گفت: امیدوارم که سال بهتری برای همه باشد. تنها توصیه ای که به همه داریم این است که قدر سلامتی شان را بدانند و فقط و فقط و فقط برای حفظ آن تلاش کنند. هیچ چیز با ارزش تر از سلامتی برای یک انسان نیست. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ندا شهسواری تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود