Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پروش اندام گفت: امیدوارم کووید 19 هرچه زودتر از کشور برود و کووید 20 و غیره هیچ‌وقت نیاید.

به گزارش برنا؛ با مرتضی اویسی، قهرمان پرورش اندام در دفتر خبرگزاری برنا یک مصاحبه نوروزی انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

- به نظرتان عید امسال با شرایط کرونا چطور خواهد بود؟ 

پارسال هم همین شرایط وجود داشت و من این شرایط را خیلی جدی گرفتم به شخصه در سالی که گذشت کرونا گرفتم و ریه هایم درگیر شده بود و خدا زندگی دوباره به من داد و من تمام خانواده را ناقل کردم اما خوشبختانه به خیر گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام کرونا ما هیچ جا نرفتیم و ما در این مدت کلا سه مسابقه برگزار کردیم. این ویروس واقعا عجیب و غریب بود و خیلی از مشاغل را نابود کرد، کسی که از صبح تا شب را در باشگاه سپری می کند خیلی برایش سخت است که در خانه بماند و امیدوارم کووید 19 هرچه زودتر از کشور برود و کووید 20 و غیره هیچ‌وقت نیاید. 

- در اذهان عمومی این تصویر نقش بسته که ورزشکاران به خصوص قهرمانان پرورش اندام کرونا نمی‌گیرند، درمورد این قضیه صحبت کنید؟

اتفاقا ورزشکاران خیلی شدیدتر مبتلا می شوند، ما تمرینات هوازی انجام می دهیم و روی سیستم قلب و عروق کار می کنیم اما با این حال من شدیدا به کرونا مبتلا شدم و این ویروس عضله را واقعا نابود می کند و در سه هفته ای که من درگیرش بودم حدود 16 کیلو وزن کم کردم و بدنم تا مدتها زور نداشت و اگر سیستم ایمنی ضعیف باشد این ویروس به طرز بدتری خودش را نشان می دهد. واقعا پرستاران در بیمارستان ها از خودگذشتگی کردند.

- تا به حال شده پیشنهاد بازیگری داشته باشید چون معمولا به ورزشکاران پرورش اندام چنین پیشنهادهایی می‌رسد.

بله. پیشنهادات زیادی در این رابطه به من شده است، در سال 81 بود که من در یک سریال پلیسی بازی می کردم تجربه خوب اما واقعا سختی بود. دو سال پیش هم یک پیشنهاد داشتم که نشد کار کنم، اتفاقا پرویز پرستویی از دوستان بسیار خوب من است و پسرش پیش من تمرین می کند و سعی می کنم وزن او را پایین بیاورم زیرا می خواهد بازی کند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • آیا گربه‌ها واقعا ۹ جان دارند؟
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر