Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:46:32 GMT

تردد در آزاد راههای زنجان ۸۱ درصد رشد دارد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۷۱۱

تردد در آزاد راههای زنجان ۸۱ درصد رشد دارد

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر به تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: از ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه ۲۰۹ هزار و ۲۰۶ مورد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۱ درصد رشد دارد.

وی اظهار کرد: تردد در آزاد راههای زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم بیش از ۸۱ درصد رشد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از وجود ۳۷ دستگاه نظارت تصویری در جاده‌های استان زنجان خبر داد و گفت: ۵۸ دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان فعال است.

علی اکبری تاکید کرد: برای کاهش شیوع کرونا سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در استان زنجان سنجش می‌شود و سلامت مسافران از طریق سکوی سازمان فناوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به فرد مورد نظر خودداری می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه هر گونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه است و خدمات به بیماران کرونایی ممنوع است، ابراز داشت: همه شرکت‌های مسافربری موظف هستند پیش از فروش بلیط و در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند.

کد خبر 5173712

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه راهداری زنجان ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا خطبه های نماز جمعه عکس استانها نوروز گرگان شیراز انتخابات شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب