Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، شنبه شب از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، تیم پورتیموننز در خانه خود به مصاف پورتو رفت که این بازی با برتری دو بر یک میهمان همراه شد.

«مهدی طارمی» در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و در دقیقه ۷۷ جای خود را به «لوییس دیاز» کلمبیایی داد. «جعفر سلمانی» هافبک ایرانی پورتیموننز هم تنها ۹ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، «سرجیو اولیویرا» هافبک توانمند پورتو، ستاره تیمش بود و با ضربات آزاد خود موفق شد دو مرتبه برای میهمان گل‌سازی کند. ضربات و ارسال‌های او هر دو مرتبه با اشتباه مدافعان میزبان همراه و در نهایت تبدیل به گل شد. پورتو با این پیروزی به امتیاز ۵۴ رسید تا ضمن حفظ رتبه دومی همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اسپورتینگ لیسبون باشد که با ۶۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

در نیمه نخست این دیدار، «په‌په» مدافع باتجربه و کاپیتان پورتو به دلیل مصدومیت تعویض شد.

کد خبر 591489 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هم در وقت های قانونی هم در وقت های اضافه  و البته در ضربات پنالتی کامبک خورد.

بازی آلومنیویم مقابل پرسپولیس در شرایطی به ضربات پنالتی رفت که سرخ ها دو بار برد خود را آن هم با دو گل برتری را از دست داده بودند.

پرسپولیس در ضربات پنالتی هم شروع بسیار خوبی داشت و  با از دست رفتت پنالتی امیر نوری کاپیتان ایرالکو این تیم در ضربات پنالتی هم جلو فتاد اما در ادامه از دست دادن پنالتی توسط دانیال اسماعیلی فر و البته پنالتی های خوبی که بازیکنان ایرالکو به ثمر رساندند نتیجه را به تعادل کشاند .

با رفتن بازی به پنالتی های تک به تک باز هم پرسپولیس با از دست رفتن پنالتی وحید امیری میزبان با روحیه را در شرایطی قرار داد که می توانست به برتری دست یابد و در پایان ضربه نقی زاده شکست و حذف تلخی برای سرخ ها را جام حذفی رقم زد.

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی