Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:57:11 GMT

سوریه زوار ۲ کشور را در کرونا می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۱۹۴۹

سوریه زوار ۲ کشور را در کرونا می‌پذیرد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در سوریه، دولت این کشور تصمیم گرفت تا مرزهای خود راروی مردم کشورهای عراق و پاکستان باز کند.

بر همین اساس، در روزهای آینده اعزام زائران از این دو کشور به سوریه از سر گرفته می‌شود و زوار عراقی و پاکستانی می‌توانند با داشتن برگه سلامت و جوابیه منفی آزمایش کرونا به سوریه سفر کرده و به زیارت حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه(س) مشرف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مقامات سوریه اعلام کردند که حداکثر تعداد زائر در حرم‌های مقدس نباید روزانه بیش از ۵۰۰ زائر خارجی باشد و افراد مسن و آنهایی که بیماری زمینه‌ای نیز دارند، نباید به سوریه اعزام شوند. به این ترتیب در هر دوره اعزام، حداکثر ۵۰۰ زائر از دو کشور پذیرش می‌شود.

پیش از این، دولت سوریه از پذیرش زائر در ایام وفات حضرت زینب (س) از عراق خبر داده بود و‌موکب‌های عزاداری از نجف اشرف در ایام وفات بانوی دشت کربلا به حرم‌های مطهر مشرف شده بودند.

به گزارش فارس، سفر به سوریه از اواخر سال ۹۸ با شیوع کرونا متوقف شد و این کشور از پذیرش زائر خارجی امتناع کرد. حتی چند ماه حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بسته بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر به سوریه حرم حضرت زینب زیارت حرم های دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از مقام معلم در گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نرخ باسوادی در کشور به مرز ۹۸ درصد رسیده و از میانگین جهانی بالاتر رفته گفت: همانگونه که نرخ سواد با همت معلمان افزایش یافته مسیر رشد متفاوتی هم طراحی و برنامه ریزی شده است.


بهادر جهرمی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: این نوع رتبه بندی در دانشگاهها طی دهها سال ان هم برای جامعه اماری ۶۰ هزار نفر انجام می شود اما طرح رتبه بندی معلمان با جمعیت ۱۵ برابر فقط در طول یکسال صورت می پذیرد .
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته معلمان بعضا با روال های غلط جذب می شدند گفت : دولت در نگاه میان مدت خود تمرکزش را بر روی جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان گذاشته است .


بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت بیشترین مجوز استخدام ازمونی برای آموزش و پرورش صادر کرده و سعی شده چند مرحله ای باشد تا انتخاب معلم بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است