Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شعار راهبردی سال ۱۴۰۰، دپارتمان تخصصی «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در اتاق بازرگانی قزوین تأسیس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، با توجه به تعیین شعار راهبردی سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری، با دستور مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین، مقدمات تأسیس دپارتمان تخصصی «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است این دپارتمان در ۲ بخش شناسایی مشکلات تولید، نحوه انجام پشتیبانی های لازم و ارائه راهکارهای مناسب برای مانع زدایی از روند تولید به مراجع ذیربط، فعالیت خود را از روز شنبه هفتم فروردین ماه آغاز می کند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعار سال تولید اتاق بازرگانی پشتیبانی ها مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان