Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیر سقف طرفداری در ایام نوروز تلاش می کند مخاطبان و کاربران طرفداری را با پرسنل رسانه آشنا کند. با ما همراه باشید...

در طول سالی که گذشت، من (سامان خدائی) را در برنامه های زیادی از جمله ملاقات با چهره ها، زیر آسمان لیگ، در حریم خصوصی چهره ها، نشست سرزده و ... مقابل دوربین طرفداری مشاهده کردید. برای تعطیلات سال نو تصمیم گرفتیم این بار پرسنل طرفداری را مقابل دوربین بیاوریم و با آن ها گفتگو کنیم تا مخاطبان و کاربران طرفداری با دیگر کسانی که شبانه روز برای این رسانه زحمت می کشند، آشنا شوند و هم اینکه سنت قدیمی صندلی داغ طرفداری، این بار به شکلی دیگر و با گفتگوی تصویری ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیر سقف طرفداری در ایام نوروز همه روزه تقدیم شما می شود. در این برنامه هر روز با یکی از همکاران مان در تحریریه طرفداری گفتگو می کنیم و همچنین در طول برنامه پیام ویدیویی همکارانی که در شهرهای دیگر ایران یا خارج از تحریریه در تهران مشغول به فعالیت هستند را می شنویم البته این پیام ویدیویی در دو برنامه استثنا داشت.

در اولین برنامه یعنی اول فروردین 1400 از مسعود ابراهیمی، مدیرعامل رسانه طرفداری خواستیم مقابل دوربین قرار بگیرد و در طول برنامه پیام ویدیویی مهدی هژبری، سردبیر طرفداری را تماشا کردیم که ویدیوی این برنامه تقدیم شما می شود.

پیش از هرچیز از مسعود ابراهیمی پرسیدیم سال 99 برای خود او و مجموعه طرفداری چطور گذشت؟ مدیریت طرفداری پیش از هرچیز از کاربران و مخاطبانی تشکر کرد که در سال سخت 99 طرفداری را تنها نگذاشتند. همچنین از حضور مهدی هژبری در طرفداری تقدیر کرد و گفت تمام تلاشش این است تا فضای خوبی برای مهدی هژبری و اعضای تحریریه فراهم کند تا همه در آرامش کار خود را انجام بدهند.

سوال دوم من از مسعود ابراهیمی، دورنمایش برای سال پیش رو بود. او گفت نگاه برای سال 1400 معطوف به شبکه اجتماعی و توسعه آن خواهد بود. توسعه ای که انجام آن ممکن است چند ماهی زمان ببرد. همچنین گفت با این توسعه ها مشارکت کاربران و شبکه اجتماعی در طرفداری بیشتر خواهد شد. مسعود ابراهیمی اعلام کرد با این توسعه ها به دنبال ایجاد ساز و کاری برای کسب درآمد کاربران فعال نیز خواهد بود. فعال شدن دوباره پیش بینی و ایجاد بخش جدید فوتبال فانتزی نیز از دیگر برنامه های طرفداری برای 1400 است.

دو برنامه دیگر برای سال 1400، در گرو رهایی از ویروس کرونا است. تماشای دسته جمعی فوتبال با حضور کاربران طرفداری و همچنین دعوت از آن ها برای حضور و تماشای کار از نزدیک و گفتگو با اعضای تحریریه. مسعود ابراهیمی در پایان این بخش از صحبت هایش گفت سال 1400 سال خوبی برای طرفداری خواهد بود.

مهدی هژبری نیز در پیام ویدیویی خود از تلاش ها و همچنین تحمل مسعود ابراهیمی تشکر کرد چرا که فعالیت 24 ساعته طرفداری دردسرهایی برای او نیز ایجاد کرد. سردبیر رسانه طرفداری از کمک و حمایت مدیریت از تحریریه نیز تقدیر کرد. او گفت در دوران کارآموزی یکی از کسانی که دوست داشتم شبیهش باشم مسعود ابراهیمی بود چرا که جنب و جوش و فعالیت زیاد کاری اش را دوست داشتم.

در پایان مسعود ابراهیمی نیز خاطره ای از اتفاقات جالب تحریریه در مورد خودش تعریف کرد. مدیریت و سردبیر رسانه طرفداری، سال نو را به همه همراهان طرفداری تبریک گفتند:

سال نو را به بچه های تحریریه که سال سختی گذراندن تبریک می گویم. همچنین به کاربرانی که بالا پایین طرفداری را دیدند. مطمئن باشید سعی ما بر این بود در مسیری حرکت کنیم که دورنمای بهتری داشته باشیم.

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود ابراهیمی رسانه طرفداری پیام ویدیویی مهدی هژبری سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که بعد از افشای جنایت فجیع نظامیان صهیونیست در حفر گورهای جمعی در بیمارستان‌های نوار غزه از جمله مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس و نیز مجتمع پزشکی شفاء در شهر غزه، عملیات‌ها برای یافتن اجساد صدها شهیدی که در این گورها پنهان شده بودند طی یک هفته گذشته به شکل مداوم ادامه داشت، اداره دفاع مدنی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که عملیات جستجو و پیدا کردن اجساد شهدا از گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر به پایان رسیده است و بعد از یک هفته تلاش‌های مستمر در سایه محدودیت‌ها و کمبود شدید امکانات این عملیات به پایان رسید.

«محمد المغیر» مدیر اداره تدارکات و تجهیزات دفاع مدنی غزه در این زمینه گفت که در مرحله بعدی عملیات جستجوی شهدا از زیر آوار آغاز خواهد شد.

وی در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت که تیم‌های امدادی برای پیدا کردن اجساد شهدا با مشکلات بسیار زیادی مواجهند و امکانات کافی را نداریم و امدادگران با وسایل دستی اقدام به پیدا کردن اجساد شهدا می کنند، در حالی که برای یافتن این اجساد نیاز به تجهیزات سنگین و تخصصی داریم.

از طرف دیگر دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که از مجموع ۳۹۲ جسد کشف شده در مجتمع پزشکی ناصر تنها ۱۶۵ جسد شناسایی شده است.

این نهاد سازمان ملل تاکید کرد که ۲۲۷ جسد بنا به دلایلی از جمله تغییر آثار بدن آنها، تکه تکه شدن اجساد و یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند. همچنین برخی از اجساد تکه تکه شده در کیسه‌های پلاستیکی در عمق ۳ متری قرار داشتند که همین مسئله شناسایی آنها را تقریبا غیرممکن می‌کند.

در گزارش دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد آمده است که باید تحقیقات مستقلی درباره گورهای جمعی و اجساد پنهان شده در آن صورت بگیرد و پزشکی قانونی باید به دقت این مسئله را مورد بررسی قرار دهد، به ویژه اینکه شواهد نشان می‌دهد حدود ۲۰ جسد که در این گورهای دسته جمعی کشف شده‌اند زنده به گور شده بودند.

این نهاد وابسته به سازمان ملل تصریح کرد که تاکنون ۳ گور دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر کشف شده که یکی از آنها جلوی در سردخانه و دیگری در پشت سردخانه و سومی در نزدیک ساختمان بخش دیالیز این بیمارستان قرار داشت.

با گذشت چند روز از کشف گورهای دسته جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه در پی عقب نشینی نظامیان صهیونیست و در حالی که همچنان تلاش‌ها برای کشف سایر اجساد باقی مانده در این گورها ادامه دارد، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه امروز اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اجساد شهدای فلسطینی را در بیمارستان ناصر قبل از دفن آنها در گور دسته‌جمعی تکه تکه کرده و در کیسه‌های پلاستیکی ریخته بودند تا تجزیه آنها سریعتر انجام شود و پیدا کردن آنها ممکن نباشد.

از طرف دیگر اداره دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که با بررسی اجساد موارد زیادی از آثار شکنجه روی آنها دیده شد و شواهد نشان می‌دهد که این شهدای فلسطینی توسط ارتش رژیم اشغالگر به شکل وحشیانه‌ای اعدام میدانی شده‌اند.همچنین متوجه شدیم نیروهای اشغالگر اعضای بدن این شهدا را قبل از دفن آنها در گورهای دسته‌جمعی سرقت کرده‌اند. همچنین موارد زیادی از اعدام میدانی بیماران و تیم‌های پزشکی در مجتمع پزشکی ناصر توسط ارتش اشغالگر وجود دارد.

دفاع مدنی غزه اعلام کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد اشغالگران دست کم ۲۰ نفر را در مجتمع پزشکی ناصر زنده به گور کرده‌اند.

کد خبر 847422 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین سازمان ملل

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...