Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:39:09 GMT

آماده باش نیروهای اورژانس البرز در ایام تعطیلات

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۲۶۴۳

آماده باش نیروهای اورژانس البرز در ایام تعطیلات

مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از آماده باش نیروهای اورژانس البرز در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: اورژانس استان البرز جاده های استان را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی سوانح رانندگی و بیماران، تحت پوشش خدمات نوروزی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: این در حالی است که تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس بیش از یک سال پرکار را در خط مقدم جبهه نبرد با ویروس کرونا پشت سرگذاشته‌اند؛ این آماده باش تا روز ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با ارائه خدمات امدادی در جاده های پرحادثه استان ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسؤول نزدیک به ۷۰۰ نیروی متخصص در ۶۵ پایگاه اورژانس ۱۱۵ تا پایان تعطیلات نوروزی به بیماران و مصدومان احتمالی جاده‌ها و سایر مناطق استان خدمات رسانی خواهند داشت، تعداد نیروی انسانی اورژانس البرز در نوروز ۱۴۰۰ برای خدمات رسانی به مردم  ۱۰۰ نفر بیشتر از نوروز سال ۹۹ و با ۱۰ پایگاه اورژانس جدید است.

وی از ارائه خدمات یک فروند بالگرد و تعداد ۳۵ دستگاه آمبولانس مستقر در جاده‌های پرتردد خبر داد و افزود: با این تفاسیر در صورت نیاز و بروز حادثه در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام برای خدمات رسانی و نجات افراد حادثه دیده صورت خواهد گرفت.

بابایی ادامه داد: چهار ایستگاه سلامت در خط شمالی و جنوبی اتوبان کرج قزوین، طالقان و یک ایستگاه سیار سلامت در جاده  کرج - چالوس فعال شده و بالگرد امدادی اورژانس نیز آماده خدمات رسانی در تمام نقاط استان است.

وی اضافه کرد: همچنین دبیرخانه طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی البرز در اورژانس استان فعال شده است که وظیفه آن هماهنگی بین واحدهای بهداشت و درمان اورژانس، جمع بندی گزارش‌ها و آمار در کنار خدمات به بیماران کووید ۱۹ است.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی تصریح کرد: در طرح نوروزی اورژانس البرز ۸۴ کد عملیاتی با ۷۲ دستگاه آمبولانس، ‌۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ‌۹ دستگاه موتور آمبولانس و یک فروند بالگرد در این طرح به کارگیری شده است.

وی در پایان گفت: البته با توجه به شرایط بیماری کرونا و شیوع ویروس جهش یافته، توصیه دستگاه‌های امدادی بر سفر نرفتن و ماندن در خانه است. امید است با همراهی شهروندان عزیز و تبریک عید باستانی نوروز بصورت مجازی، به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک نموده و همچنین قدردان زحمات کادر درمان باشند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی ویروس جهش یافته مسافرت آماده باش فوریت های پزشکی اورژانس البرز خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان استان تا روز جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری