Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشور‌های افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای مجالس کشورهای افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال 1400 را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام ها به شرح ذیل است:

«سلام علیکم؛

صمیمانه‌ترین تبریکات اینجانب را به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز پذیرا باشید.

تحول در طبیعت، همگام با نوروز که آمیخته با طراوت، رشد و شکوفایی است، آغاز می‌گردد و امید است که این دگرگونی در سال پیش رو، سرشار از پیشرفت، رفاه و بالندگی روز افزون و همراه با معنویت و عدالت برای همه ملت‌ها باشد.

اعتقاد راسخ دارم؛ محو و مهار بیماری منحوس کرونا ویروس و حل چالش‌های اساسی پیرامون آن از مسیر همدلی و همکاری سازنده دولت‌ها و پارلمان‌ها انجام پذیر است.

فرصت را مغتنم شمرده؛ تأکید می‌نمایم که مجلس شورای اسلامی از هرگونه همکاری و رایزنی با هدف تقویت امنیت، پیشرفت و توسعه همه جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورهای منطقه و همسایه استقبال می‌نماید.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران.»

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی مجلس یازدهم عید نوروز مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟