Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش پراکنده باران در جاده های استانهای شرقی کشور جریان دارد.

رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس بعد از شهرستانک تا گچسر و جاده هراز محدوده تونل تکاور بدون توقف و در حال حرکت گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تردد روان و بدون مشکل در سایر جاده های کشور اعلام شده است با اعلام کاهش تردد در جاده‌ها بیان داشت: بررسی وضعیت ترددها بیانگر پرهیز بخش زیادی از مردم از سفر در این ایام و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا است که از هموطنان عزیز بابت همکاری و رعایت این توصیه ها تشکر و قدردانی می کنیم.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرها کشور در گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی کماکان ادامه دارد.

وی گفت: اعمال جریمه و نمره منفی گواهینامه در تخلفات حادثه ساز همزمان انجام می گیرد.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: پرهیز از عجله و شتاب، بستن کمربند ایمنی و ۱۵ دقیقه استراحت بعد از هر دو ساعت رانندگی از الزامات مهم رانندگی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیکی جاده ها چالوس هراز ترافیک نیمه سنگین پلیس راهور ممنوعیت تردد شبانه ممنوعیت تردد سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران