Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعیدرضا کیخا کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک ایران و یکی از شانس‌های ایران برای کسب سهمیه المپیک توکیو است. قهرمان کشورمان درباره شرایط خود در سالی که گذشت توضیحاتی را بیان کرد که در ادامه آن را می خوانید.

بهترین سین هفت سین؟ 

 سبزه بهترین سین هفت سین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه نماد دوباره زنده شدن، رشد، سرزندگی، پیشرفت و شادابی است.

چه نمره‌ای به خودتان در سال ۹۹ می‌دهید؟

زمانی می‌توانم به خودم نمره بدهم که ارزیابی و رقابت وجود داشته باشد. هر فردی بعد از آن می‌تواند به خودش نمره دهد. در بحث ورزشی هر مسابقه‌ای که داشتیم لغو شد. با این وجود خیلی تلاش کردم تا انگیزه خود را حفظ کنم. در زندگی شخصی به دلیل اینکه بیشتر از قبل برای خانواده وقت گذاشتم تقریبا نمره قابل قبولی به خودم می‌دهم.

بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۹؟

با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرد، بیشتر در کنار خانواده بودم و برای همسر و فرزندم وقت بیشتری گذاشتم. فکر می‌کنم این موضوع بهترین اتفاق برای من بود. بدترین اتفاق هم لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک بود.

در چه زمینه‌هایی پیشرفت یا پسرفت داشته اید؟

نزدیک ۲۷ سال است که در ورزش حضور دارم. درست زمانی که در یک قدمی کسب سهمیه بودم مسابقات به تعویق افتاد. کادر فنی و فدراسیون برای من زحمت کشیده بودند.

بهترین سریال نوروز؟

سریال پایتخت.

یک تعریف از فصل بهار؟

شروعی دوباره برای زندگی.

مهمترین اتفاق ورزشی در سالی که گذشت؟

لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک.

نظرتان در مورد کلمه‌های زیر:

المپیک توکیو: می‌تواند سرنوشت ورزشی خیلی از قهرمانان و ورزشکاران را عوض کند.

کرونا: آینده ورزشی ورزشکاران را تحت الشعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید

کیخا نامزد ریاست هیئت ژیمناستیک فارس شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعیدرضا کیخا ژیمناستیک ایران کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد