Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در ایام نوروز برای رفاه حال هم استانی‌ها به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب، اولویت اصلی شرکت توزیع برق استان کردستان است.

او در ادامه اذعان داشت: بیش از ۱۲۰ نفر از کارکنان این شرکت در قالب ۴۸ اکیپ در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته و مناطق زیرپوشش این شرکت در۱۰ شهرستان و ۳۵مرکز خدمات روستایی استان انجام وظیفه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه هر روز ۱۰۰ نفر در قالب گروه‌های عملیاتی انجام وظیفه می‌کنند، یادآور شد: در تعطیلات نوروز امسال ۱۰ مدیر کشیک نیز مسئولیت هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت‌ها را جهت حال هم استانی‌ها و مشترکین عهده‌دار هستند.

لهونیان در ادامه از آنکال بودن اکیپ‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابر در مدیریت‌های تابعه این شرکت نیز خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه نیز بصورت شیفت کامل ۲۴ساعته خاموشی‌ها را کنترل و رصد می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان به روش‌های دریافت خدمات غیرحضوری اشاره کرد و اظهار داشت: مشترکان برق می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری قابل دانلود از طریق اپلیکیشن «برق من»، سایت شرکت kurdelectric.ir یا تماس تلفنی با مرکز اتفاقات برق (۱۲۱) دریافت کرده و نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو صنعت برق شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اعلام آماده‌باش در شهرداری اهواز، آتش‌نشانی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در آمادگی کامل قرار دارد.

کوروش سبزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و هشدار نارنجی سازمان هواشناسی خوزستان و با اعلام شهردار اهواز، تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی در کنار وظایف ذاتی خود که همواره در حالت آماده‌باش برای هرگونه اتفاق است، برای بارندگی پیش‌رو نیز نیروی انسانی، پمپ‌ها و ماشین‌آلات خود را در حالت آماده قرار داده است تا به محض نیاز از آن‌ها استفاده کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بهشت‌آباد را بر عهده دارد، با این حال در صورتی که در منطقه دیگری نیاز به کمک باشد این آمادگی وجود دارد که با حضور در منطقه کمک لازم در راستای رفع آب‌های سطحی توسط کارکنان آتش‌نشانی صورت گیرد.

کد خبر 750042

دیگر خبرها

  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی