Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس کلیپرز برابر شارلوت هورنتس به یک پیروزی خانگی راحت دست یافت.

لس آنجلس کلیپرز که دو هفته بی‌ثبات را سپری می‌کند توانست بدون هیچ دردسری از سد شارلوت هورنتس عبور کند.

طرفداری - در دوره پرفراز و نشیب لس آنجلس کلیپرز، یک پیروزی دیگر برای بازیکنان تایرون لو ثبت شد. کلیپرز صبح امروز در استپلس سنتر به مصاف شارلوت هورنتس رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 125-98 برنده بازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین برد لس آنجلس کلیپرز در هشت بازی اخیر بود و آنها در بازی قبل مقابل دالاس موریکس شکست خورده بودند. پال جرج با 21 امتیاز و 10 اسیست بیشترین تاثیر را در این پیروزی کلیپرز داشت و کوای لنرد هم 17 امتیاز به تیم اضافه کرد. ترنس مان و لو ویلیامز نیز به ترتیب 16 و 15 امتیاز داشتند. پتریک بورلی و سرج ایباکا هم به ترتیب چهارمین و سومین بازی پیاپی تیمشان را از دست دادند. برای شارلوت هم که سومین باخت پیاپی خود و سنگین‌ترین شکست فصل را متحمل شد، مایکال بریجز با 21 امتیاز بهترین عملکرد فصل خود را ثبت کرد و گوردون هیوارد نیز 17 امتیازی بود. لملو بال بازی را با 13 امتیاز تمام کرد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس کلیپرز 37 29 32 27 125 شارلوت هورنتس 21 23 32 22 98 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس کلیپرز شارلوت هورنتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان