Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پرویز قزلباش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصد موارد مثبت سرپایی در مدت یاد شده از ۴۴.۶ درصد به ۷.۱ درصد کاهش یافته است که نشان دهنده مطلوب بودن روند اقدامات کنترلی در سطح استان حکایت دارد.

این مسوول همچنین شاخص رعایت بهداشت فردی کرونا در شهر زنجان را ۸۱.۳۲ درصد عنوان کرد و گفت: شاخص موارد استفاده از ماسک خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان به ترتیب ۸۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۷ درصد و ۷۶.۸۳ درصد بوده است.

 قزلباش شاخص موارد رعایت پروتکل فاصله گذاری اجتماعی نیز در شهر زنجان را  ۷۶.۲۳ درصد اعلام کرد و  گفت:  بر اساس بررسی انجام گرفته عمده ترین راههای  انتقال احتمال کووید- ۱۹، بر اساس موارد مثبت  تماس با فردذمبتلا در خانواده ۴۹ درصد، تماس درمحل کار ۲۱ درصد و دورهمی خانوادگی ۱۱ درصد بوده است.

وی  اضافه کرد: در زمان حاضر با توجه به روند تدریجی کاهش ابتلا به کرونا در استان  ۱۲۷ بیمار در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که ۹ مورد از این آمار مربوط بستری های روز گذشته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" به رقم ۴۹ هزار و ۹۸۱ نفر رسیده است.

قزلباش ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی کرونا بر اساس تست آزمایشگاهی به ۴۲ هزارو ۸۹۲ نفر رسید که  ۲۸۳ مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه آمار موارد مثبت سرپایی استان روند افزایشی را دارد و این موضوع  به دلیل افزایش تست های کرونایی در سطح استان است خاطرنشان کرد: تعلل و غفلت از پروتکلهای بهداشتی می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان قاسم سلیمانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان قاسم سلیمانی اخبار کنکور موارد مثبت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور

بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، در بازه زمانی ابتدای سال آبی تا هشتم اردیبهشت، ورودی آب به سدهای کشور نسبت به مدت زمان مشابه هشت درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، از ابتدای سال آبی تا هفتم اردیبهشت، ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۲۰۰.۱ میلی‌متر است، این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۱۵.۲ میلیمتر) ۷ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۳.۱) ۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین کمترین میزان بارش مربوط به استان بوشهر بوده که در این بازه زمانی ۱۵۲.۸ میلی‌متر بارندگی داشته است، این میزان نسبت به متوسط بلندمدت کاهش ۳۸ درصدی داشته است، استان اصفهان در این بازه زمانی ۱۴۳.۲ میلی‌متر بارش داشته است که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

میزان بارش‌ها در استان تهران ۱۷۲.۸ میلی‌متر بوده است که نسبت به میانگین بلندمدت ۲۶ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور

میزان کل خروجی سدهای کشور در بازه زمانی ابتدای سال آبی تا هشتم اردیبهشت، ۱۶ میلیارد و ۶۹ میلیون متر مکعب ثبت شده و نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است. در مدت زمان مشابه سال گذشته، میزان کل خروجی سدهای کشور ۱۶ میلیارد و ۵۲ میلیون متر مکعب بوده است.

میزان کل ورودی آب به سدهای کشور هشت درصد کاهش یافته و در این بازه زمانی ۲۶ میلیارد و ۵۷ میلیون مترمکعب است، همچنین حجم کنونی آب موجود در مخازن ۳۱.۵۶ میلیارد متر مکعب بوده که نسبت به حجم ۳۱.۶۰ میلیارد متر مکعبی سال گذشته، تغییر چندانی نداشته است. با توجه به اینکه ظرفیت کل مخازن سدها ۶۰ میلیارد متر مکعب است، اکنون پُرشدگی سدها به ۶۴ درصد رسیده است.

کد خبر 748992

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند