Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت دو بازی قبلی برابر سایپا در جام حذفی و لیگ برتر به تاریخ پیوست و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به آینده تیمش خوشبین است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، ساکت الهامی درباره دو پیروزی اخیر نساجی مازندران برابر سایپا در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

خدا را شکر می‌کنم که بعد از حضور در نساجی، توانستیم با کمک بچه‌ها دو پیروزی مهم را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال این دو برد شرایط تیم را از لحاظ روحی بهتر کرد که این موضوع می‌تواند در بازی‌های آینده تاثیرگذار باشد. نساجی در یک مقطع طولانی نتایج خوبی نگرفت، اما حالا این دو برد می‌تواند یک حرکت اساسی به تیم بدهد.

وی تصریح کرد:‌

دو بازی قبلی برابر سایپا به تاریخ پیوست و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم. ما از سوم فروردین استارت خواهیم زد و همه می‌دانیم که یک ماموریت سخت در پیش داریم. نساجی 12 فینال مهم در پیش دارد و باید تلاش کنیم که بیشترین امتیاز ممکن را از این 12 بازی بگیریم و جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

الهامی در خصوص اینکه آیا نساجی قطعا در لیگ برتر خواهد ماند، تصریح کرد:

نمی‌توان انتظار دیگری داشت جز اینکه بگویم این تیم باید در لیگ برتر بماند. هواداران نساجی در این راه نقش مهمی دارند و حمایت آنها باعث دلگرمی ما است. بازی بعدی ما هم برابر نفت مسجدسلیمان است و اگر این بازی را ببریم گام بلندی برداشته‌ایم. ما باید سخت تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم. 

سرمربی نساجی در ارتباط با اینکه چرا بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند، گفت:

بخش مهمی از این موضوع به مسائل روحی و روانی و استرس بازیکنان برمی‌گردد. ما در فاز حمله بازیکنان خوب و شایسته‌ای داریم و مطمئنا روی این موضوع هم کار خواهیم کرد تا در بازی‌های بعدی از موقعیت ها بهترین استفاده را ببریم.

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)