Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:37:47 GMT

حرکت خلاف جهت پراید جان 3 نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۳۵۷۵

حرکت خلاف جهت پراید جان 3 نفر را گرفت

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ سه تن درپی تصادف میان دو دستگاه سواری پراید در جاده گرمسار خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی  دراین‌باره گفت:‌ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت خلاف جهت در محور گرمسار - سمنان بود که به شدت با یک دستگاه سواری پراید دیگر برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درپی این حادثه بلافاصله  عوامل پلیس راه گرمسار ایوانکی در محل حاضر شدند، گفت:‌ امدادگران نیز در محل حاضر شده و در جریان بررسی‌های آنان مشخص شد که سه تن در دم جان خود را از دست دادند. یک نفر نیز دچار مصدومیت شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا دلیل این حادثه را حرکت سواری پراید در مسیر خلاف جهت اعلام کرد و گفت:‌ عوامل امدادی و ماموران راهور پس از ایمن‌سازی محل و عادی شدن شرایط به ماموریت خود در محل خاتمه دادند.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سواری پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار