Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نامگذاری دو مجموعه ورزشی در پایتخت به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت نظری با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و آرزوی سلامتی برای مردم ایران و تهران گفت: امیدوارم سال جدید، سالی پر از سلامتی، برکت و توسعه و پیشرفت برای مردم ایران باشد.

نظری با بیان اینکه در سال ۹۹ کرونا جان‌های زیادی را از هم وطنانمان گرفت، گفت: همدرد مردم عزیز و به خصوص آنان که عزیزی را از دست داده‌اند، هستیم و امیدواریم که سال ۱۴۰۰ سال ریشه‌کنی این ویروس هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

بیشتر بخوانید

نامگذاری ۲ ورزشگاه در تهران به نام‌های علی انصاریان و مهرداد میناوند

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان در پی ابتلاء به کرونا گفت: مدیریت شهری پایتخت در دوره پنجم توجه به مفاخر و مشاهیر شهر و کشور را در دستورکار خود قرار داده و در همین راستا نیز تاکنون معابر و فضاهای زیادی را به نام بزرگان و مفاخر هنر، ورزش و … نامگذاری کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران با تغییر نام دو مجموعه ورزشی به نام زنده یاد مهرداد میناوند و زنده‌یاد علی انصاریان موافقت کرده و مقرر شد تا پس از تصویب در صحن شورای شهر مجموعه ورزشی شکوفه در منطقه ۱۴ و محله غیاثی به نام علی انصاریان و مجموعه باغ گلستان در منطقه ۱۰ و تقاطع خیابان رودکی و کمیل به نام مهرداد میناوند نامگذاری شود.

نظری دلیل این نامگذاری را نزدیکی این مجموعه‌های ورزشی با محله کودکی و به دنیا آمدن این افراد دانست و گفت: در بهار ۱۴۰۰ تمام مراحل این نامگذاری های طی خواهد شد و من امیدوارم بتوانیم با این اقدام نام و یاد این دو عزیز را گرامی بداریم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا حجت نظری مهرداد میناوند علی انصاریان شورای شهر تهران نامگذاری خیابان مهرداد میناوند علی انصاریان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد