Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ارشد امور مهاجرتی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت با حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط مسلط به زبان انگلیسی مسلط به فنون مذاکره و راهنمایی مشتریان ترجیحا تحصیلات حقوق یا مرتبط مشاور خدمات مهاجرتی جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت با حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط و آشنا به کامپیوتر با روابط عمومی بالا و مسلط به فنون مذاکره و ظاهر‌ آراسته سن حداکثر 35 سال ساعت کاری 9 الی 17 پنجشنبه ها تا 14:30 افراد با سطح تحصیلات حداقل لیسانس و آشنا به زبان انگلیسی در اولویت هستند از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس تلگرام: 09218890831 واتساپ: 09218890831 ایمیل: mina.safari1985@yahoo.com آدرس: محدوده تهران، شهرک غرب پربیننده ترین استخدام کارشناس گمرک و ترخیص کالا و کارشناس بازرگانی خارجی در تهران استخدام کارمند حقوق و دستمزد در شرکت بهران آسانبر در تهران استخدام برق کار صنعتی در شرکت نوآوران الماس سبز امرداد در تهران استخدام کارشناس کنترل پروژه در شرکت الگو تجارت آتیه در تهران استخدام مهندس الکترونیک از تهران جهت کار در ملارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام تهران استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال