Web Analytics Made Easy - Statcounter

عفری مفرد گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان هویزه همه یادمان و مزار شهدا بسته است و هیچ گونه خدمات ویژه مسافران نوروزی داده نمی شود.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک آغاز سال 1400 اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان هویزه از همه مسافران نوروزی درخواست می شود به این شهرستان سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار هویزه با بیان اینکه همه یادمان و مزار شهدا بسته است و هیچ گونه خدمات ویژه مسافران نوروزی داده نمی شود افزود: در یک ماه گذشته تدابیر خوبی در خصوص مهار ویروس کرونا در شهرستان هویزه صورت گرفته که می توان به جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع به ویژه برپایی مراسم عزاداری و جشن عروسی اشاره کرد.

 

وی اضافه کرد: اقداماتی همچون رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و ادارات، حمایت از طرح شهید سلیمانی، رصد کردن و بیماریابی مطلوب در این شهرستان نوید این را می دهد که با تعامل مردم شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در روزهای آینده باشیم.

 

عفری مفرد با اشاره به اینکه شعار سال را نصب العین مدیریت شهرستان هویزه قرار خواهیم داد تصریح کرد: در مورد نامگذاری حضرت مقام معظم رهبری در خصوص تولید، پشتیبانی ها و رفع موانع این شعار را نصب العین مدیریت شهرستان هویزه قرار می دهیم.

 

وی یاد آور شد: با تمام توان در همه عرصه ها از ظرفیت های موجود پشتیبانی خواهیم کرد و مدانعی که در این رستا اگر موجود باشد حتما به همت مسئولان بالادستی و مشورت های کارشناسان مربوطه برطرف خواهیم کرد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادمان های شهدای هویزه فرماندار هویزه تحقق شعار سال ویروس کرونا شهرستان هویزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ عزیز قیاسی گفت: حسب پایش‌ها، نمونه برداری‌ها و بررسی‌های انجام از واحد‌های خدماتی و تولیدی شهرستان در اردیبهشت ماه امسال، سه واحد خدماتی شامل بیمارستانی، کشتارگاهی و تصفیه فاضلابی به علت آلودگی‌های شیمیایی و میکروبی مورد اخطاریه زیست محیطی قرار گرفتند.

او افزود: اگر این واحد‌ها در مهلت مقرر رفع آلایندگی نکنند، نام آنها در لیست فصل اول امسال برای پرداخت عوارض سبز (تا ۱/۵ درصد فروش آنها) درج و به امور مالیاتی معرفی می شوند.

مسئول حفاظت محیط زیست نهاوند تأکید کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی و خدماتی اقداماتی در زمینه حفظ محیط زیست اعم از ایجاد فضای سبز مشجر غیر مثمر، ساخت سیستم‌های تصفیه خانه ایی، نصب دستگاه‌های غبارگیر کنند هزینه مربوطه مشمول تا ۵۰ درصد بخشودگی مالیاتی می‌ شوند.

دیگر خبرها

  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد