Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:44:58 GMT

تقویت بنیه نیروهای امدادی و خدماتی استان قم

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۳۸۸۸

تقویت بنیه نیروهای امدادی و خدماتی استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و پس از بازدید از قرارگاه پلیس عوارضی قم – تهران، مرکز کنترل پیام هلال احمر، مرکز کنترل و مانیتورینگ اداره کل راهداری و همچنین برخی دیگر از پایگاه های امداد و نجات استان در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک ایام و اعیاد به همه شهروندان بیان کرد: این بازدیدها از نیروهای امداد و نجات و همچنین نیروهای خدمات رسان با اهداف مختلفی همراه است که یکی از این اهداف، خداقوت به این عزیزان در جهت تقویت روحیه و انگیزه آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این عزیزان همواره و حتی در ایام تعطیلات بویژه در شرایط حوادث غیرمترقبه در کنار مردم هستند و از این رو باید این تلاش ها را مورد توجه قرار داد.

استاندار قم با اشاره به لزوم ارزیابی میدانی برای تحقق مطلوب مدیریت بحران خاطرنشان کرد: عبارت «شنیدن کی بُوَد مانند دیدن» بیانگر آن است که مدیریت میدانی و ارزیابی میزان آمادگی نیروها بویژه نیروهای امداد و نجات و خدمات رسان باید در وسط میدان محقق شود.

سرمست هدف دیگر از این بازدیدها را تقویت بُنیه نیروهای امدادی،  خدماتی و اورژانسی استان اعلام و ابراز امیدواری کرد که این ارزیابی های میدانی به پشتیبانی بیشتر از این نیروها در سال 1400 منجر شود.

وی تصریح کرد: بازدید از نیروهای امداد و نجات و خدمات رسان، هدف اطلاع رسانی به شهروندان عزیز را نیز مدّ نظر دارد، به بیان دیگر از همه شهروندان عزیز استدعا داریم تا با کمک و رعایت خود، به نیروهای امدادی کمک کنند.

استاندار قم ادامه داد: خوشبختانه استان پس از بیش از یک سال از مبارزه با کرونا در وضعیت مناسبی قرار دارد، اما در عین حال همه باید دست به دست هم دهیم تا این وضعیت شکننده نه تنها به موج جدید بیماری منتهی نشود، بلکه ان شاء الله بتوانیم به سمت ریشه کن کردن آن گام برداریم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم استاندار قم تعطیلات نوروزی نیروهای خدمات رسان نیروهای امداد و نجات پشتیبانی و حمایت ارزیابی میدانی مدیریت بحران نیروهای امداد امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور