Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد فرهاد معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستانگفت: طی ۵ سال گذشته تاکنون ۳۵۸.۶ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب در کردستان اجرا شده است که از این میزان ۲۰۲ کیلومتر در داخل شهر‌ها و مابقی در نواحی منفصل شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: بخش اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آب ۱۱۴ کیلومتر عملیات اجرا شده که بیشترین میزان مربوط به سنندج با حدود ۳۲ کیلومتر بوده است.

فرهاد افزود: پس از سنندج، بیشترین عملیات اصلاح شبکه و خطوط انتقال آب مربوط به سقز و مریوان بوده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان بیان کرد: در بخش توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب هم ۲۴۲ کیلومتر عملیات اجرا شده که بیشترین میزان در سنندج با قریب به ۶۷ کیلومتر بوده و پس از سنندج، بیشترین عملیات توسعه شبکه و خطوط انتقال آب در شهر‌های بانه و مریوان انجام شده است.

فرهاد با اشاره به انشعابات واگذار شده در استان یادآور شد: همچنین تعداد انشعابات واگذار شده در این مدت ۹۰ هزار و ۳۶۰ فقره بوده است.

او اضافه کرد: ۶۷ هزار و ۶۴۰ انشعاب در داخل شهر‌ها و ۲۲ هزار و ۷۲۰ انشعاب در نواحی منفصل شهری واگذار شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی روستایی آب شرب کیلومتر عملیات خطوط انتقال انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر پرداخت حق سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر، گفت: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده بود.

 کیومرث حبیبی، امروز پنجشنبه (۱۳اردیبهشت) در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و بعد از ۱۵ سال، امسال بازنگری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: فرایند طولانی بودن تدوین و تایید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

حبیبی در مورد طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی به ویژه سهم شهرداری از اراضی الحاقی، گفت: اینکه راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت بیش از ۳۲ سال حق شهرداری را پرداخت نکرده قبول داریم اما از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با وجهه فرهنگی شهر سنندج هم ۱۴ هزار مترمربع فضای تالار مرکزی سنندج که با باری از مشکلات تحویل این دولت داده شد با پیشرفت خوبی جلو می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در مورد آلایندگی های واحد پتروشیمی هم عنوان کرد: اجازه نمی دهیم سهم شهرداری که حق شهر است در این راستا تضعیف شود هر آنچه در حدود توان و اختیارات باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود