Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:08:11 GMT

اکران نوروزی تصاویر شهدا در مشهد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۴۱۳۳

اکران نوروزی تصاویر شهدا در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد از اکران ۲۴ تصویر از شهدای شاخص در سطح شهر به مناسبت آغاز سال نو خبر داد.

محمدمحسن مصحفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال نو و فصل بهار تصویر ۲۴ شهید شاخص در ۴۲ سازه قاب عکس شهری در مناطق سیزده‌گانه شهر مشهد نصب شد.

وی ادامه داد: در سال جاری در کنار اکران المان‌های شهری به اکران تصاویر شهدا در قاب‌های تصاویر پرداختیم تا علاوه بر تجدید بیعت با یاد و نام و خاطره این دلاوران مرزوبوم ایران، شهر مشهد را با تصاویر این چهره‌های شاخص‌ مزین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: شاخص بودن این ۲۴ شهید به دلیل قرار داشتن در جایگاه فرماندهی تیپ یا لشکر است و شهرداری مشهد همواره در زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی ایران پیشگام بوده است. همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رئوس برنامه‌های مدیریت شهری مشهد است.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: وجود و حضور و یاد و خاطره شهدا به‌مثابه چشم‌وچراغ شهر در اولویت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد است. به ‌ویژه آن‌که در شهری که معنای ایثار و شهادت با وجود مبارک حضرت رضا(ع) گره‌خورده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شهرداری مشهد سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد نوروز۱۴۰۰ شهدا مشهد شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد هوای این کلانشهر با میانگین شاخص کلی کیفیت هوای ۲۴ ساعته امروز شنبه ۱۶ اردیسهشت  با ۷۲‌ای کیو آی سالم و در وضع  قابل قبول است.

هوای این کلانشهر با شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای   ۶۲‌ای کیو آی،  هم  اکنون سالم  و در وضع قابل قبول است.

مقایسه عدد شاخص کلی ۲۴ ساعته هوای امروز مشهد با  عدد ۸۷ دیروز نشانگر ۱۵ درجه کاهش حجم آلاینده‌ها در هوای این کلانشهر است.

به شهروندان توصیه شده است:
با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در حفظ سلامت هوای شهر بکوشند.

رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و از ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی نیز به معنای آلوده برای همه سنین است.

شاخص کلی کیفیت هوا از ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی هوا را در وضع اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ در وضع بحرانی قرار می‌دهد.
شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضع پاک هوا و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی به معنای هوای سالم است.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • مشهد میزبان هوای سالم؛ ۱۷ اردیبهشت
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم شد
  • هوای مشهد ناسالم شد
  • آغاز اجتماع صادقیون در مشهد