Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولا یوکیچ با ثبات عالی خود، اکنون شانس اصلی کسب عنوان MVP است.

لبران جیمز و جوئل امبید مصدوم اند و حالا نیکولا یوکیچ اصلی ترین مدعی کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل لیگ NBA است.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | معلولیت شاون بردلی، بازیکن سابق دالاس موریکس بر اثر تصادف

بسکتبال NBA | انتونی ادواردز سومین بازیکن جوان تاریخ که به حداقل 40 امتیاز در یک بازی می رسد

بسکتبال NBA | زنگ خطر برای لس آنجلس لیکرز؛ وضعیت مدافع عنوان قهرمانی جالب نیست

به گزارش طرفداری، چندی پیش بود که از مدعی های کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل 2020/21 لیگ NBA نوشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبران جیمز، جوئل امبید و نیکولا یوکیچ شانس های اصلی کسب این عنوان به شمار می رفتند اما مصدومیت جوئل امبید، سنتر فیلادلفیا را از این لیست دور کرد و اکنون به نظر می رسد همین اتفاق نیز برای لبران جیمز رخ دهد و مصدومیت او از ناحیه مچ پا باعث می شود که فوروارد لس آنجلس لیکرز هم چند هفته ای خانه نشین شود. با این تفاسیر، نیکولا یوکیچ شانس اصلی کسب این عنوان به شمار می رود. سنتر دنور ناگتس که به فکر تاریخ سازی است و می خواهد بعد از شکیل اونیل، به اولین سنتری تبدیل شود که به این عنوان می رسد، تا به اینجا میانگین های 27.0 امتیاز، 11.2 ریباند و 8.6 اسیست را در هر بازی به ثبت رسانده و در مسیر درستی قرار دارد.

مدعی های اصلی کسب عنوان MVP فصل 2020/21

در جدیدترین رده بندی مدعی های کسب عنوان MVP که توسط وب سایت رسمی لیگ NBA منتشر شده، نیکولا یوکیچ بالاتر از دیمین لیلرد و یانیس آنته توکومپو در رده اول قرار دارد. همانطور که ذکر شد، جوئل امبید به دلیل مصدومیت در میان 3 مدعی اصلی نیست و اکنون در رتبه پنجم قرار دارد. لبران جیمز هم که این اواخر درخشش اوایل فصل را نداشت، به رتبه چهارم تنزل یافته و با توجه به مصدومیت او، احتمالا رتبه فوق ستاره لیکرز باز هم افت خواهد داشت. درخشش های اخیر و پیروزی های حساس پورتلند تریل بلیزرز که با عملکرد عالی دیمین لیلرد رقم خورده، باعث شده تا گارد این تیم حالا به یکی از اصلی ترین مدعی های کسب عنوان MVP تبدیل شود. در طرف دیگر نیز یانیس آنته توکومپو، MVP دو فصل اخیر لیگ، بعد از شروعی نه چندان مطمئن، حالا به فرم فوق العاده خود برگشته و برای سومین سال متوالی برای کسب این عنوان می جنگد و می خواهد طلسم طولانی مدت NBA را بشکند و بعد از لری برد، به اولین بازیکن 35 سال اخیر تبدیل شود که 3 عنوان MVP متوالی کسب می کند.

در آخر نباید از عملکرد خوب جیمز هاردن نیز در هفته های گذشته غافل شد. آقای ریش در حال حاضر بهترین بازیکن بروکلین نتس پرستاره به شمار می رود و دلیل اصلی نتایج خوب اخیر این تیم است. در آخرین رده بندی MVP، هاردن در رده ششم قرار دارد اما با توجه به عدم حضور لبران جیمز و جوئل امبید، احتمال فراوان هاردن در این لیست پیشرفت خواهد کرد و به رده های بالاتری می رسد.

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیکولا یوکیچ کسب عنوان MVP لبران جیمز جوئل امبید بسکتبال NBA اصلی کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور موتورسوار خوش شانس از میان رودخانه + فیلم

لحظاتی بعد از آنکه یک موتور سوار  از رودخانه عبور کرد، جریان آب بسیار شدید شد. در واقع اگر کمی دیرتر وارد شده بود جریان قوی آب او را با خود می‌برد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • ببینید | عبور موتورسوار خوش شانس از میان رودخانه
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • عبور موتورسوار خوش شانس از میان رودخانه + فیلم
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • رونمایی از اسرار یک سیاره جهنمی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!