Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار کودکان بازداشت شده در مرز‌های آمریکا با وجود وعده‌های جو بایدن برای اصلاح سیاست های ضدمهاجرتی دولت سابق این کشور، همچنان در حال افزایش است و از ۱۵ هزار نفر فراتر رفت.

خبرگزاری میزان - شمار کودکان بازداشت شده در مرز‌های آمریکا از ۱۵ هزار نفر فراتر رفته است.

شبکه خبری «سی بی اس» با استناد به گزارش‌های جدید می‌گوید «بررسی گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که ۱۵ هزار و ۵۰۰ کودک مهاجر خردسال در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا بازداشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیش از ۵ هزار کودک بدون سرپرست در یک اردوگاه که از سوی اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا اداره می‌شود، بازداشت هستند.

«مارک وبر»، سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا به شبکه سی بی اس گفته است که این وزارتخانه در حال حاضر حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ کودک مهاجر بدون همراه را در مراکز اسکان اضطراری و پناهگاه‌های دارای مجوز ایالتی نگهداری می‌کند.

زمان قانونی نگه داشتن این کودکان از سوی اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا ۷۲ ساعت است، اما بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که کودکان بازداشت شده به طور متوسط ۱۳۶ ساعت را در بازداشتگاه می مانند.

سی بی اس می‌گوید که در ۲۱ روز گذشته ماموران گمرک و حفاظت مرزی آمریکا روزانه با ۵۰۰ کودک در مرز‌ها مواجه بوده اند و انتظار می‌رود این آمار به ۹ هزار ۴۰۰ نفری افزوده شود که در ماه فوریه بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: ادامه بازداشت و جدا کردن کودکان از والدین در مرز‌های آمریکا گزارش «سی ان ان» از حبس کودکان در بازداشتگاه‎های مرزی آمریکا

این بازداشت‌ها در حالی صورت می‌گیرد که «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا، اعلام کرده بود که قصد دارد برخی از سیاست‌های ضد مهاجرتی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا را لغو کند و یا تغییر دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در ماه ژانویه حدود ۴ هزار کودک به مراکز بازداشت دفتر اسکان مجدد پناهندگان آمریکا منتقل شده اند؛ این رقم در ماه دسامبر ۳ هزار و ۳۰۰ و ۴ برابر کودکانی است که در ماه اکتبر به این مراکز انتقال داده شده اند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل بازداشت کودکان در آمریکا حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا تحولات بین الملل بازداشت کودکان در آمریکا حقوق بشر کودکان بازداشت مرز های آمریکا بازداشت شده مرزی آمریکا مرز ها ۱۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ