Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طی چند روز گذشته و در مقایسه با سال‌های پیش با کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات همراه بودیم. - اخبار استانها -

سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اصفهان  با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: رسالت نیروی انتظامی حفظ امنیت و ارزش‌های الهی و انقلاب اسلامی است و موظف هستیم که تلاش‌های مردم شریف ایران را در جهت برپایی انقلاب و پیاده شدن احکام الهی اسلام حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در جهت ارتقاء سطح امنیت و در جهت اجرای طرح نوروزی از 28 اسفند ماه با بسیج تمام امکانات، منابع انسانی، افزایش گشت‌ها و غیره در جهت پوشش منازل و مغازه‌هایی که در این ایام تعطیل و خالی از سکنه هستند، مسئولیت حفظ اموال مردم را برعهده دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان پیرامون آمار وقوع سرقت و کشفیات تصریح کرد: طی چند روز گذشته و در مقایسه با سال‌های پیش با کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات همراه بودیم. باوجود شیوع ویروس کرونا و درخواست‌های مکرر مبنی بر پرهیز از سفرهای نوروزی اکنون در حال مدیریت ترافیک بوده و این در حالی است که کاهش 24 درصدی تلفات جانی در سفرهای برون و درون شهری را به همراه داشتیم.

وی افزود: در این مدت و در مقایسه با سال‌های گذشته شاهد کاهش تصادفات جرحی بودیم و این نشان از آن دارد که مردم نسبت به رعایت مقررات توجه بیشتری پیدا کرده‌اند، این در حالی است که همکاری مردم در ارتباط با کاهش آسیب‌ها مهمترین پشتوانه برای پلیس به شمار می‌رود.

حضور تیمهای نامحسوس پلیس راهور در معابر بزرگراهی تهران برای رصد تخلفات4500000 تماس مردمی با مرکز 110 پلیس در سال جاری عملیاتی شد533 واحد گشت پلیس نظم و امنیت گیلان در ایام نوروز را تأمین می‌کنند

سردار میرحیدری درباره ایستگاه‌های مشاوره در سطح شهر بیان کرد: با توجه به ابزاری که امروزه در زمینه رسانه و فضای‌مجازی در اختیار دشمنان قرار دارد، به دنبال تلقین فرهنگ خود به نسل جدید ما بوده و آثار شبیه‌خونی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان و مردم گوشزد کرده‌اند را در سطح جامعه می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های سلمان محمدی(ص) در قالب طرح فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی و با کمک حوزه علمیه، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، سپاه پاسداران، پلیس امنیت اخلاقی و شهرداری اصفهان شکل گرفته است.

انتهای پیام/167/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقوع سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا