Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گلریز ضمن تبریک سال نو گفت: جنگ اقتصادی را با تولید، همبستگی و نبوغ جوانان و بر اساس راهکارهایی که وجود دارد می‌توانیم جبران کنیم و پشت سر بگذاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس محمد گلریز خواننده سروده های انقلابی و خاطره ساز در گفتگوی عیدانه با این پایگاه خبری گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری سال جدید تبریک می گویم و آرزو می کنم که همه سلامت باشند و این ویروس منحوس از ایران و تمام دنیا بر طرف شود تا همه بتوانند بیشتر کار و فعالیت کنند از جمله کسانی که در مسائل اقتصادی و فرهنگی فعالیت می کنند چرا که همه این ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلریز در ادامه به آداب نوروز در گذشته اشاره کرد و گفت: پیش از کرونا با خانواده، دوستان و اقوام رفت و آمد داشتیم و دیده بوسی می کردیم و همین رسم و رسوماتی بود که محبت را زیاد می کرد اما الان از آن ها محروم هستیم و باید مسائل بهداشتی را رعایت کنیم.

وی در ادامه گفت: برای اینکه کشور ما موفق شود و این استعداد در جوان ها و مردم ما وجود دارد اما می‌بینیم که با وجود این تحریم‌ها و موانعی که به قول مقام معظم رهبری دشمنان جلوی پای ما می گذارند با این همه جوانان ما با استعداد واقعی و شور انقلابی که دارند به میدان آمده اند و با وجود همه محدودیت ها کارهای بسیار خارق العاده ای به لحاظ علمی و فناوری، هوافضا، نانو، پزشکی و غیره انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

گلریز در ادامه گفت: باید واقعاً دست به دست هم بدهیم و توطئه دشمن که با هدف تفرقه و جدایی اجرا می کند را خنثی کنیم با وحدت و مهربانی و همبستگی بین مسئولان و مردم بتوانیم این مسائل را هم در عرصه تولید و هم در عرصه اقتصاد پررنگ‌تر کنیم.

وی در ادامه به اهمیت مسئله فرهنگ اشاره کرد و گفت: فرهنگ کشور تحت تاثیر فرهنگ مبتذل دشمنان تحت  تاثیر قرار گرفته است، آن ها با همه قوا می تازند؛ یکی از آن ها موسیقی است که می‌بینیم چه موسیقی های مبتذلی را به خورد جوانان ما می‌دهند اما در کشور همایش و جلسه برگزار می شود  با شدت صحبت می کنند اما در عمل کاری صورت نمی گیرد، پیشنهادها و صحبت‌های خوبی است اما در عمل چیزی نمی بینیم.

گلریز در ادامه تاکید کرد: مسئولان باید به خودشان بیایند و در زمینه فرهنگی نز تولید کنیم، ما که نمی توانیم جلوی ماهواره و فضای مجازی را بگیریم اما می‌توانیم تولید کنیم و فیلم‌های خوب و مستندهای خوب تولید کنیم این همه شخصیت های علمی و ارزشی داریم که اگر برای هر کدام موسیقی و مستند فاخر ساخته شود می تواند  در جوانان و مردم ما بسیار موثر باشد.

این هنرمند مطرح عرصه موسیقی کشور جنگ فرهنگی را سخت تر از جنگ اقتصادی عنوان کرد و گفت: جنگ اقتصادی را با تولید، همبستگی و نبوغ جوانان و بر اساس راهکارهایی که وجود دارد می توانیم جبران کنیم اما مساله فرهنگی را باید کار زیادی انجام دهیم اگر در حوزه جوانان ما رسوخ کند و ریشه دار شود نمی‌شود آن را برطرف کرد.

گلریز در پایان گفت: در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری از جوان ها و کسانی که صادق و دلسوز مملکت هستند استفاده کنیم .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود