Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شریفانی با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۴۰۰ و هم‌زمانی آن با اعیاد فرخنده شعبانیه را به جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شریفانی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

این تطاول که کشید از غم هجران بلبل
تا سراپرده گل نعره زنان خواهد شد

آغاز سال نو و بهار طبیعت و هم‌زمانی آن با ماه بابرکت شعبانیه را به اعضای محترم هیأت امنا، مدیران محترم دانشگاه، استادان بزرگوار، کارکنان محترم و دانشجویان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۱۳۹۹ با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا و تمام محدودیت‌ها و سختی‌هایی که موجب شده بود، به پایان رسید. در این سال چهره‌های ارزشمندی به علت ابتلاء به این بیماری از میان ما پر کشیدند و کادر درمان برای مبارزه با این ویروس و نجات جان بیماران، زحمات زیادی را متحمل شدند ان‌شاءالله خداوند منان جزای خیر به این قشر خدوم عنایت کند.

امیدواریم به یاری خداوند و عنایت حضرت حجت (عج) در سال ۱۴۰۰ شر این ویروس منحوس از کل جهان برداشته شود و سلامتی و سعادت لباسی نو بر تن تمام جهان باشد.

هم‌زمانی نوروز ۱۴۰۰ با ماه مبارک شعبان فرصت نابی است برای اعتلای روح انسان. همانطور که طبیعت می‌شکفد و جهان از عطر شکوفه‌های بهاری عطرآگین می‌شود، خوب است دل آدمی نیز با تاسی از برکات، اذکار و دعاهای این ماه مخصوصاً مناجات فاخر شعبانیه، رویشی دوباره را تجربه کند و جلا یابد.

امیدوارم در سال پیش‌رو بتوانیم با توکل به خداوند منان، به شعاری که مقام معظم رهبری برای امسال نام‌گذاری کردند یعنی سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» جامه عمل بپوشانیم.

از باری تعالی برای تمام مردم عزیز ایران خصوصاً جامعه دانشگاهی، سلامتی، سعادت، شادکامی، موفقیت و خیر و برکت را مسئلت دارم.

کد خبر 5173894 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد تبریک نوروز نوروز ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی آزمون استخدامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعضای هیات علمی محمد مهدی طهرانچی دانشگاه شریف دانشگاه آزاد اسلامی علی اکبر ولایتی اشتغال دانشگاه پیام نور دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه تهران جذب هیات علمی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه