Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بایک موتور در آخرین رقابت در مرحله گروهی لیگ والیبال چین به یک پیروزی ساده دست یافت

تیم بایک موتور در آخرین رقابت در مرحله گروهی لیگ والیبال چین به یک پیروزی ساده دست یافت.

به گزارش طرفداری، لیگ والیبال چین مرسوم به CVL پس از مدت‌ها تعطیلی به کار خود ادامه داد که در مهم‌ترین رقابت‌ها در دور هفتم تیم بایک موتور پکن به مصاف تیم گوانگ دونگ رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بایک موتور موفق شد در یک بازی قاطعانه و ساده با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ به سود تیم پکنی به پایان رسید. 

با این نتایج در گروه A این رقابت ها و در مرحله مقدماتی تیم بایک موتور بدون شکست موفق شد به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند. تیم بایک موتور توانست در گروهش با ۱۷ امتیاز صدر نشین شود. 

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای بایک موتور پکن بازی می کند در دو ست اول استراحت کرد و در ست سوم وارد بازی شد و توانست در این بازی یک امتیاز برای تیمش کسب کند.

یاران سعید معروف در بازی آخر مرحله مقدماتی هم به پیروزی رسیدند تا بدون شکست به مرحله بعدی صعود کنند. در پایان این مرحله، از هر گروه چهار تیم به دور نهایی لیگ چین که از سوم تا ششم فروردین پیگیری خواهد شد صعود کردند.

لیگ چین از ۲۵ اسفند به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شد. ۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت کردند. تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت‌ها قرار داشت.

اخبار داغ 

پیام نوروزی رسانه طرفداری | با بهترین آرزوها برای مردم ایران (ویدیو) واکنش جواد کاظمیان به ممنوع التصویر شدن / عکس اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانبان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تبریک سال 1400 توسط کارلس پویول، اسطوره بارسلونا / ویدیو آلان: فرزندانم عاشق رونالدو هستند اما اجازه ندارند پیراهن او در یوونتوس را بر تن کنند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ والیبال چین تیم بایک موتور رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در شهر اسلام‌آباد پاکستان برگزار می‌شود و با تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر حضور فعال در منطقه آسیای مرکزی و همچنین آمادگی بیشتر در رده‌های سنی پایه، تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات حاضر خواهد شد تا پس از رقابت با تیم‌های بزرگسالان کشورهای آسیای مرکزی آمادگی بیشتری برای حضوری شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا کسب کند.

بر این اساس غلامرضا مؤمنی مقدم اسامی ۱۴ بازیکن ایران برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد که مرتضی نریمانی، ابوالفضل مهدیان، محمدرضا آل جلیل، نیما عزیز محمدلو، امیر علی دولتی، سید متین حسینی، طاها بهبودنیا، عمران گوک‌جیلی، آرمین قلیچ‌نیازی، پویا آریاخواه، ماهان برزکار، عرشیا سعادتی، سید مرتضی طباطبایی و متین سقلی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات کاوا هستند.

غلامرضا مؤمنی مقدم به عنوان سرمربی، محمد حسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری به عنوان مربیان، سائد جدیدالسلام به عنوان آنالیزور، حسین کرد فیروزجایی به عنوان فیزیوتراپ و محمود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی جوانان ایران را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد و مجتبی بیداریان داور بین‌المللی کشورمان هم به عنوان داور در این مسابقات حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است مهدی احمدی آذر سرپرست تیم ملی جوانان کشورمان به دلیل مبتلا شدن به بیماری قادر به همراهی تیم در این رقابت‌ها نیست و بدین ترتیب با توجه به شرایط مقرر شد محمد منصوری که پیش از این سابقه سرپرستی تیم ملی جوانان را نیز داشته، با حفظ سمت وظایف سرپرستی این تیم را در این سفر بر عهده گیرد تا احمدی آذر در صورت بهبودی کامل به جمع ملی‌پوشان ملحق شود.

کد خبر 6100773 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • آخرین شانس هم پرید: توخل بایرن را بدون جام گذاشت
  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • پاسخ جشنواره کن به تهدید اعتصاب کارکنان
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با۵۰-۶۰ رای وارد مجلس می شوند /برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با50-60 رای وارد مجلس می شوند/ برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!