Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:59:48 GMT

۴۶ بسته معیشتی میان نیازمندان شهر چوئبده توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۵۰۰

۴۶ بسته معیشتی میان نیازمندان شهر چوئبده توزیع شد

حجت الاسلام سیلاوی از توزیع ۴۶ بسته معیشتی اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان میان نیازمندان شهر چوئبده خبر داد.

«حجت الاسلام حمید سیلاوی» عصر امروز (یکشنبه ۱ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و حلول سال نو اظهار کرد: تقارن عید نوروز با میلاد پرخیر و برکت حضرت ولیعصر امام مهدی (عج) را باید به فال نیک گرفت و امید است به برکت اين تقارن، سال ۱۴۰۰ سال همراه با پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران و نظام سرفراز اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه چوئبده به بیانات رهبر معظم انقلاب در لحظه تحویل سال جدید اشاره کرد و افزود: مقام عظمای ولایت امسال را «سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری کردند، لذا همه مدیران و مسئولان می بایست در راستای تحقق آن گام بردارند.

 

وی از توزیع ۴۶ بسته معیشتی میان نیازمندان شهر چوئبده در پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان خبر داد و تصریح کرد: این کمک ها هر بسته به ارزش پنج میلیون ریال اهدایی ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) بود که همزمان با آغاز عید نوروز با همکاری و مشارکت نهاد امام جمعه، گروه های جهادی، بسیجیان، مرکز نیکوکاری نرگس چوئبده و موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) میان نیازمندان شناسایی شده سطح این شهر توزیع شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان کمک های مومنانه خبرگزاری شبستان خوزستان بسته معیشتی منطقه آزاد اروند شعار سال میان نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار