Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپه کوتینیو و ادن هازارد در لالیگا روزهای خوبی را سپری نمی کنند.

فیلیپه کوتینیو و ادن هازارد هر دو در لیگ برتر انگلیس ستاره های بزرگی بودند اما در لالیگا نتوانستند درخشش لازم را داشته باشند.

به گزارش طرفداری و با اعلام ترنسفرمارکت، فیلیپه کوتینیو و ادن هازارد که با مبالغ سنگینی از لیگ برتر به لالیگا منتقل شدند، نتوانستند در این لیگ درخشش لازم را داشته باشند و با افت ارزش شدیدی مواجه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن که در لیگ برتر انگلیس ستاره تیم های خود بودند، در یک برهه زمانی ارزشی در حدود 150 میلیون یورو داشتند و حتی در ماه می سال 2018 نیز ارزش آن ها بیش از 100 میلیون یورو بود. با این وجود، فیلیپه کوتینیو نتوانست در بارسلونا عملکردی مشابه عملکرد خود در لیورپول داشته باشد و ادن هازارد نیز از زمان انتقال از چلسی به رئال مادرید، بیشتر مواقع مصدوم بوده و نتوانسته این تیم را همراهی کند. در حال حاضر هر دو بازیکن مصدوم هستند و برخلاف سرمایه گذاری زیاد تیم هایشان روی آن ها، قادر به کمک به تیم های خود نیستند. در نتیجه ارزش هر دو سقوط زیادی کرده است و در آخرین آپدیت ترنسفرمارکت، این دو بازیکن با مبلغ 40 میلیون یورو ارزش گذاری شده اند که اختلاف فاحشی با مبلغ انتقال آن ها دارد.

روند افت ارزش کوتینیو و هازارد

 

اخبار داغ 

آغاز برنامه ویژه طرفداری برای 1400؛ تیم منتخب قرن! سفرای ایران در چهارگوشه جهان؛ سری آ میزبان دو ایرانی اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت پلاتینی و مارادونا نه؛ برای بردن، به من لوتار ماتئوس بدهید منچسترسیتی در اندیشه کسب چهار گانه؛ تکرار سه گانه داخلی محتمل است 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (پنجشنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ به شرح زیر است: اردل: ۲۵/۵ ایلبگی: ۶/۱ بازفت: ۱۵/۵ بروجن: ۳/۷ بلداجی: ۵/۵ بن: ۷ دوآب صمصامی: ۱۶/۶ سامان: ۱۰/۷ سورشجان: ۱۰/۱ شلمزار: ۱۱/۳ شهرکرد: ۹/۷ فارسان: ۹/۹ فرخ شهر: ۹/۴ کوهرنگ: ۱۷/۶ لردگان: ۱۷/۱ لیرابی: ۲۱/۲ مال خلیفه: ۸/۱ کد خبر 750205

دیگر خبرها

  • لحظه سرریز شدن یک سد ایران بعد از بارش‌های اخیر را ببینید
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!