Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به برنامه فشرده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ، این احتمال وجود دارد که دیدار سوپرجام بین تیم های تراکتور و پرسپولیس لغو شود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق ادعای باشگاه خبرنگاران، احتمال دارد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور برگزار نشود.

دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتور ابتدا قرار بود ۲۷ اسفند برگزار شود اما این موضوع تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تکذیب دوباره این موضوع در ۸ فروردین ۱۴۰۰، احتمال دارد دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و تراکتور برگزار نشود.

سوپر جام معمولا پیش از شروع فصل برگزار می‌شود، اما در حال حاضر با توجه به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام جهانی، لیگ برتر و جام حذفی، احتمال دارد دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین پرسپولیس و تراکتور برگزار نشود

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سوپرجام پرسپولیس تراکتور لیگ برتر اخبار پرسپولیس پرسپولیس تراکتور سوپرجام لیگ برتر جام فوتبال ایران بین پرسپولیس و تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دروازه‌بان مصدوم قرمزها همچنان تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا حضور او در بازی چهارشنبه‌شب برابر سپاهان نامشخص باشد.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت‌های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن