Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با انتشار اطلاعیه‌ای از یک حادثه تروریستی در شهرستان سراوان با یک کشته و سه مجروح خبر داد.
 در اطلاعیه روز یکشنبه روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق آمده است: ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز صبح، اول فروردین ماه ۱۴۰۰ گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار در یک اقدام کور تروریستی در یکی از میادین شهر سراوان با اقدام به انفجار تروریستی منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه نفر از شهروندان این شهرستان که در حال عبور از خیابان بودند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در این حادثه یک نفر از زخمی ها خانم بوده است.
سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
تکمیلی / رییس بیمارستان رازی: وضعیت عمومی حادثه دیدگان رضایت بخش است
رییس بیمارستان رازی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت عمومی سه نفر از افرادی که در حادثه تروریستی انفجار امروز یکشنبه در این شهرستان زخمی شدند رضایت بخش است.
ابوالحسن صفدری به ایرنا گفت: بلافاصله پس از ورود مجروحان این حادثه تروریستی به بیمارستان رازی سراوان خدمات تشخیصی و درمانی آغاز شد.
وی ادامه داد: علاوه بر ویزیت پزشک عمومی، ویزیتهای تخصصی طب اورژانس، جراحی عمومی و خدمات رادیوگرافی برای این افراد انجام شده است.
رییس بیمارستان رازی سراوان گفت: خوشبختانه یک نفر از مصدومان این حادثه پس از پایدار شدن علائم و با توصیه داروئی از بیمارستان مرخص شد.
وی تصریح کرد: حال عمومی ۲ مجروح دیگر این حادثه که یکی از آنها خانم باردار است نیز رضایت بخش بوده ولی کادر درمان همچنان در حال ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به این افراد هستند. برچسب ها: سپاه ، انفجار تروریستی

منبع: خرداد

کلیدواژه: سپاه انفجار تروریستی بیمارستان رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن