Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:28:28 GMT

تاثیر اسم و فامیل بر شخصیت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۶۶۰

تاثیر اسم و فامیل بر شخصیت

برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود داره که می تونه بر زندگیش تاثیر بذاره.

ناطقان: به گفته ی روانشناسان همه ی ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و خود واقعیمون رو با این رنگها نشون می دهیم.





برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود داره که می تونه بر زندگیش تاثیر بذاره.

اینکه شما بدونید برای اسمتون رنگ مخصوصی وجود داره و می تونید راز شخصیتی خودتون رو از لابلای اون پیدا کنید می تونه بسیار جالب باشه؛پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید :

برای اینکه با چگونگی موضوع آشنا بشید یه مثال میزنم : اسم و فامیل خودتون رو روی برگه ی کاغذ بنویسید تا بر اساس حروف و اعداد ذکر شده در پایین برای هر کدام،به رنگ مربوطه دست پیدا کنید؛

 

 

مثال:

مهدی قاسمیان م۴ ه۸ د۴ ی۳ ق۸ الف۱ س۱ م۴ ی۳ الف۱ ن۵

حالا اعداد رو با هم جمع می کنیم:

۴۲=۴+۸+۴+۳+۸+۱+۱+۴+۳+۱+۵

باز دوباره این دو عدد رو با هم جمع میکنیم:

۶=۲+۴

عدد شش مربوط به رنگ نیلی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگه عدد بدست اومده از ۹ بیشتر بود، باز دوباره اون دو عدد رو با هم جمع کنین.

حالا میتونین مشخّصات خودتون رو بخونین...

 

▪ صورتی

دارای قدرت جسمی بالایی هستید.به خاطر اراده ی بالایی که دارید می توانید رؤیاهایتان را به راحتی به واقعیّت تبدیل کنید.با مسؤلیتها به راحتی کنار می آیید و می توانید دیگران را در حلّ مشکلاتشان راهنمایی کنید.از نظر عاطفی فردی قوی و عمیق هستید.صمیمیت بیش از اندازه با دیگران برایتان سخت است.

 

▪ قرمز

بسیار جاه طلب بوده و گاهی برای رسیدن به اهداف خود ممکن است از دیگران نیز مایه بگذارید. قرمز رنگ حیات و جسارت است.همیشه تلاش دارید که آشکارا به فعّالیت بپردازید و مورد توجّه قرار بگیرید.بسیار خونگرم هستید و به سادگی تحریک می شوید.ممکن است در اوج شادی نیز ناگهان و با کوچکترین بهانه ای اخمهایتان در هم رفته و به لاک خود فرو بروید.باید سعی کنید که از انرژی فوق العادّه تان در جهت مثبت استفاده کنید.

 

▪ زرد

بسیار تیز هوش هستید.شخصیتی بسیار خوش بین و فعّال دارید.هرگز در ابراز آنچه می خواهید بر زبان بیاورید،کم نمی آورید.به خاطر زنده دلی،ابتکار و مستعد بودنتان،در برقراری ارتباطی خوب با دیگران،همیشه دور و برتان پر از دوستان مختلف خواهد بود.با وجودی که روحیه ی بسیار شادی دارید،هرگز احساس رضایت نخواهید کرد؛مگر اینکه شادی هایتان را با دیگران تقسیم کنید.تنها ایرادی که ممکن است داشته باشید قدرت تخیّل و تجسّم بیش از اندازه تان است که گاهی شما را در خود غرق می کند.اگر نتوانید انرژی و توانتان را در مسیر درستی هدایت کنید، در آخر خواهید دید بیشتر کارهایی که با هدفی مشخّص شروع کرده اید،ناتمام مانده اند.


منبع:بیتوته
برچسب ها: رنگ ، ناطقان ، شخصیت ، فامیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رنگ ناطقان شخصیت فامیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد امسال واقعاً سال بایر لورکوزن باشد، زیرا آنها قبلاً در بوندسلیگا به یک قهرمانی زودهنگام رسیده‌اند، در راه قهرمانی در جام حذفی هستند و فقط یک ۹۰ دقیقه تا فینال لیگ اروپا فاصله دارند.

آنها در تمام رقابت‌های این فصل شکست نخورده‌اند و امشب هم به لطف گل‌های فلورین ویرتز و رابرت آندریش با پیروزی ۲-۰ از ورزشگاه المپیکو خارج شدند.

ژابی آلونسو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:«ما سخت، با قدرت و باانضباط بازی کردیم، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.»

او در مورد عملکرد تیمش گفت:«ما در ضدحمله خوب بازی کردیم و اگرچه شاید از تمام موقعیت‌هایی که برای زدن گل سوم داشتیم نهایت استفاده را نبردیم، اما همچنان از نمایش تیمم راضی هستم. امیدوارم بتوانیم همراه با هوادارا‌ن‌مان در بازی برگشت جشن صعود بگیریم.»

آندریش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده بود که همسرش به او گفته احساس بدی درباره سفر به رم دارد اما او خود امشب گلزنی کرد. نظری دارید؟
آلونسو لبخند زد و گفت:«این بدان معناست که همیشه یک فرصت دوم وجود دارد، او خاطرات خوبی از این شب خواهد داشت.»

ثبت رکورد ۴۷ بازی بدون شکست؟
این یک آمار استثنایی است. من از ذهنیت عالی تیم و سطح بالای تمرکز بازیکنان بسیار خوشحالم. ما نمی‌خواهیم متوقف شویم و می‌خواهیم این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

رویای سه‌گانه دارید؟
بله چرا که نه! به سه‌گانه نزدیک هستیم و قطعاً از رویاهای‌مان برای این فصل است.

دیگر خبرها

  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • فال انبیا فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اگر معده درد یا رفلاکس معده دارید، این مطلب را بخوانید
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود