Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی، اظهار داشت: زحماتی که عزیزان ما در نیروی انتظامی متحمل می‌شوند و این حافظان امنیت که آسایش خود را فدای امنیت دیگران می‌کنند قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید در رسیدن به عدالت اجتماعی بیشتر تلاش کنیم، افزود: پلیس حافظ عدالت و امنیت اجتماعی است و افزایش دغدغه شهروندان، زحمات بیشتر پلیس را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه نقش ناجا یک نقش زیر ساختی است، گفت: در این زمان عملکرد نیروی انتظامی، نماد اقتدار جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: با بستر سازی و فضای مناسبی که نیروی انتظامی در بحث امنیت ایجاد کرده، امروزه شاهد انقلابی در بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی و رونق اقتصادی در استان هستیم.

کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی منوط به اولویت قرار دادن اصل پیشگیری است

وی با اشاره به نقش پررنگ مشارکت مردمی در تامین امنیت، تصریح کرد: وظیفه اصلی پلیس، حفظ امنیت است و مردم نیز بایستی با مشارکت و همراهی با پلیس در این راستا گام بردارند و این تفکر و نگاه باید در تک تک افراد جامعه نهادینه شود تا همیشه شاهد امنیت پایدار در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، ادامه داد: وقتی مردم با خیال راحت و آسوده به مسافرت و تفریح می‌روند نشان از موفقیت نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت است که احساس امنیت را برای مردم فراهم ساخته است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه امروز عملکرد مثبت نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت برای مردم قابل لمس می‌باشد، افزود: نیروی انتظامی با رأفت و اقتدار در جهت امنیت شهروندان گام برمی دارد که این خود یک عبادت است.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی منوط به اولویت قرار دادن اصل پیشگیری است، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرائم بایستی در دستور کار همه سازمان‌ها و نهادها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه، نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها اجتماعی دارد از تلاش این نیرو در راستای کاهش وقوع جرائم تقدیر کرد.

کد خبر 5173992

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی ایلام امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه انتخابات 1400 شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها نوروز انتخابات شورای شهر و روستا گرگان اردبیل انتخابات شوراي شهر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است