Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:35:44 GMT

توصیه‌های پلیس بافق به صاحبان خودرو

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۸۵۱

توصیه‌های پلیس بافق به صاحبان خودرو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ شهرام طولابی نژاد، فرمانده انتظامی بافق ضمن اشاره به امنیت خوب شهرستان با تاکید بر اینکه شهروندان از پارک اتومبیل در نقاط خلوت و کم نور خودداری کرده و حتی الامکان از پارکینگ عمومی استفاده کنند، گفت: اگر امکان توقف در پارکینگ وجود ندارد به نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده برای جلوگیری از سرقت اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طولابی نژاد یادآور شد: اتومبیل خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل قفل، زنجیر، قفل پدال، قفل نعلی شکل پدال و کلاچ وترمز، سوئیچ مخفی و غیره مجهز کرده و هنگام ترک اتومبیل از کلیه وسایل تأخیری و بازدارنده و هشدار دهنده استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با بیان اینکه برای جلوگیری از باز کردن شیشه بادگیر اتومبیل، خودرو خود را با تجهیزات ایمنی مجهز کنید، افزود: قفل درب‌های جلو و صندوق عقب اتومبیل خود را با قفل‌های سوئیچی مجهز کنید.

او گفت: در توقف‌های کوتاه مدت شیشه اتومبیل خود را بالا برده و درب‌ها را قفل نموده و از گذاشتن أشیاء قیمتی داخل اتومبیل خودداری کنید.

این مقام مسئول افزود: چنانچه اتومبیل خود را در پارکینگ منزل یا داخل حیاط پارک می‌کنید درب‌های آن را قفل کرده و سوئیچ را روی ماشین نگذارند و هنگامی که اتومبیل خود را به منظور گرم شدن و سایر موارد روشن می‌کند مواظب باشید و اتومبیل را به حال خود رها نکنید.

سرهنگ طولابی نژاد تاکید کرد: هنگام ترک اتومبیل از گذاشتن سند مالکیت و بطور کلی اسناد و مدارک ارزشمند در داخل آن خودداری کرده و به هنگام تصادف یا نزاع‌های ساختگی اشخاص با شما، مراقب باشید و اتومبیل خود را رها نکنید.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توصیه های ایمنی سرقت خودرو اتومبیل خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا

نیروهای پلیس نیویورک به درخواست مدیریت دانشگاه کلمبیا وارد محیط این دانشگاه شدند و درحال بازداشت و بیرون‌کردن دانشجویان معترض هستند. پلیس ده‌ها نفر را تا الان بازداشت کرده است.

دیگر خبرها

  • درخواست پلیس از خودروسازها برای مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان