Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:41:03 GMT

رانندگان در حاشیه عوارضی‌های قزوین دوبله پارک نکنند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۹۷۴

رانندگان در حاشیه عوارضی‌های قزوین دوبله پارک نکنند

سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز ترافیک سنگینی در مسیر باند شمالی آزادراه قزوین - کرج، از آبیک تا نزدیکی عوارضی شماره ۲ قزوین ایجاد شده که مهمترین علت آن پارک دوبله از سوی برخی رانندگان در حاشیه آزادراه برای خرید کالا در نزدیکی عوارضی بود.

وی با بیان اینکه پلیس راهور از همان زمان تاکنون در محل ترافیک حضور فیزیکی داشته و اعمال قانون رانندگان متخلف را در دستور کار قرار داده، تاکید کرد: از رانندگان عبوری تقاضا داریم ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در آزادراه‌ها، از هرگونه توقف بی مورد در حاشیه آزادراه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ذاکری منش، ترافیک حال حاضر در آزادراه‌های استان قزوین را نیمه سنگین و روان اعلام و تصریح کرد: از رانندگان انتظار داریم تا با احتیاط حرکت کنند و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی با توقف در نخستین پارکینگ حاشیه راه، به مدت ۲۰ دقیقه استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

این مسوول انتظامی ضمن توصیه به رانندگان در خصوص رعایت سرعت مجاز، یادآور شد: رانندگان در طول سفر از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد خودداری کرده و به علائم راهنمایی و توصیه پلیس راهور مستقر در جاده توجه لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راه استان قزوین به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خصوص مقابله با ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم تا تعطیلات نوروزی خود را به دلیل حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان به تاخیر انداخته و در این ایام از مسافرت‌های غیرضروری به طور جدی خودداری کنند.

برچسب‌ها کرونا پلیس راهور ناجا ایرنا آبیک استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا پلیس راهور ناجا ایرنا کرونا پلیس راهور ناجا ایرنا آبیک استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه+فیلم
  • رهاسازی حقابه کامل تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است