Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدوی‌کیا با اشاره به هوش تومیسلاو ایویچ می‌گوید: «چند ماه قبل از جام جهانی ۹۸ فرانسه ایویچ، که فکر می‌کرد در جام جهانی روی نیمکت تیم ایران می نشیند، در هواپیما گفت ما اگر در جام جهانی از یوگسلاوی گل بخوریم، فقط روی ضربه کاشته گل می‌خوریم چون آنها جور دیگری نمی‌توانند به ما گل بزنند و در واقع همه راه‌ها را می‌بندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جالب این که پیش‌بینی ایویچ درست از آب درآمد و یوگسلاوی دقیقا روی یک ضربه کاشته دروازه ایران را باز کرد. البته خود ایویچ در جام جهانی نبود و ایران با جلال طالبی راهی فرانسه شد اما ایویچ آن‌قدر آنالیز دقیقی روی رقبا داشت که می‌دانست اگر قرار باشد از امثال یوگسلاوی، آلمان و آمریکا گل بخوریم، چطوری گل می‌خوریم!

منبع: خبر ورزشی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا ایویچ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس پس از شکست سرخ‌ها در اراک گفت: جا دارد به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. تشکر می‌کنم از هوادارانی که تیم را حمایت کردند و همه جوره تیم را تشویق کردند. خب بلاخره ما در بازی دو مرتبه جلو افتادیم. تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد. در وقت‌های اضافه توانستیم دو گل خوب به ثمر برسانیم که متاسفانه نتوانستیم آن را حفظ کنیم. ضربات پنالتی همیشه 50- 50 است و شانس همراه تیم ما نبود.

بادامکی درباره روند بازی و داوری گفت: به نظرم امروز آقای عرب براقی در برخی صحنه ها سخت گیر بود و کارت زرد می‌داد، خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند. من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. باید کار را تمام می‌کردیم ولی دقیقه۹۷ گل خوردیم و گل چهارم هم دقیقه۱۲۲ خوردیم. در دقایق اضافی گل خوردن برای تیم ما با تعداد نفرات و تجربه‌ای که داریم نباید اتفاق می‌افتاد.

ویدئو: 331124

او درباره تعویض‌های اوسمار گفت: کادر فنی تصمیم گرفت که تعویض‌ها را انجام بدهد. امروز بازی حساسی بود. آلومینیوم خیلی خوب بازی کرد و به بازی برگشت. بچه هایی که تعویضی آمدند باید عملکرد بهتری داشتند. ما روی توپ‌های بلند به خصوص پس از تعویض‌های ‌آلومینیوم ضعف داشتیم و گل‌های بدی هم خوردیم.

بادامکی درباره تاثیر حرف‌های اوسمار در تلوزیون درباره بازیکنان گفت: فکر نمی‌کنم تاثیرگذار بوده باشد. نه فقط آقای اوسمار بقیه مربی‌ها هم به یک سری از بازیکنان علاقه‌مند هستند.

او درباره پرت کردن اشیا از سمت هواداران به زمین گفت: چیزی که من پرسیدم و شنیدم این است که اول از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم درگیری شده بود. پرسپولیس در هر شهری می‌رود طرفدار زیاد دارد و طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و حمایت کنند ولی یک مقداری مسئولین اینجا جو را ملتهب کردند به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد اشیایی پرت می‌شد و تا جایی که من نشسته بودم هم می‌آمد. طرفداران پرسپولیس مجبور به واکنش شدند.

معاون پرسپولیس درباره تمدید با اوسمار پس از نتیجه این بازی گفت: بالاخره فوتبال است و ما هم یک روزی می‌بازیم. قرار نبود همه بازی‌ها را ببریم. این اتفاق امروز و در ضربات پنالتی افتاد. فکر می‌کنم آقای اوسمار تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و تصمیم‌گیرنده مدیر و مدیرعامل باشگاه است.

دیگر خبرها

  • بادامکی: نباید دقایق 97 و 122 گل بخوریم!
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز