Web Analytics Made Easy - Statcounter

المیادین روز یکشنبه اعلام کرد: مقر عناصر مسلح «فیلق الشام» گروه مورد حمایت ترکیه در روستای القاح واقع در شمال ادلب هدف یک فروند موشک بالستیک قرار گرفت.

جزئیات بیشتری  در باره این حمله گزارش نشده است.

با آغاز بحران سوریه در اسفندماه سال ۱۳۸۹ گروه های تروریستی همچون النصره (تحریر الشام فعلی)، داعش، ارتش آزاد، فیلق الشام و دهها گروه دیگر با حمایت کشورهایی همچون آمریکا، ترکیه و عربستان ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه در۱۰ سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده از سوی برخی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها آواره در داخل و خارج این کشور بر جای گذاشته است.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش سوریه ایالات متحده آمریکا موشک بالستیک ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش سوریه ایالات متحده آمریکا گروه تروریستی داعش سوریه ایالات متحده آمریکا موشک بالستیک ترکیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل

شبکه المیادین گزارش داد: حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی برای نخستین بار انجام شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اضافه کرد: گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

 المیادین نوشت: این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می کند. گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • (ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم