Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه فرنگی کاران لحظه تحویل سال در اردو بودند، بابک بنا برای دیدار با پدرش در خانه کشتی حضور پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هرچند آزادکاران لحظه تحویل سال را در خانه‌های خود سپری کردند و از قبل اعلام شد که دوم فروردین ماه به اردو بازخواهند گشت، برنامه‌های تیم ملی فرنگی به شکلی پیش رفت که آنها سال 1400 را کنار هم در خانه کشتی تحویل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به وضعیت کرونا، اردوهای تیم ملی به صورت قرنطینه برگزار می‌شود و حتی هیچ یک از مربیان از خانه کشتی خارج نمی‌شوند. به همین دلیل همسر محمد بنا، ساعتی پس از سال تحویل پسر دو ساله‌اش بابک را به خانه کشتی آورد که با پدر دیدار کند.

بابک بنا همراه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روی تشک رفت و ساعتی از سال 1400 را کنار پدرش سپری کرد.

محمد بنا که کنار شاگردانش سال جدید را آغاز کرده بود، مبلغی را به عنوان تبرک به همه اردونشینان داد.

شاگردان بنا خود را برای شرکت در مسابقات گزینشی آسیایی و قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان آماده می‌کند. این مسابقات از دهه سوم فروردین برگزار می‌شود.

ششمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از 23 اسفندماه برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟